Autor |
Wiadomość |
Sho
Początkujący
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
|
Zappa - Historia |
|
Zappa & S-Ko
Wzrost: 5'11"
Waga: 146 lbs
Data urodzenia: Czerwiec 15
Grupa krwi: A
Rasa: Człowiek/Australijczyk
Stopień zagrożenia: B+
Zappa jest zwykłym człowiekiem, szukającym swojej żony i piszącym pamiętnik o swojej nowej "chorobie", która z jego punktu widzenia składa się z omdleń a następnie budzenia się gdzie indziej z bolesnymi ranami i złamaniami, z utraconą pamięcią. Tak jak Axl w poprzedniej części, Zappa poszukuje doktora Fausta, by ten wyleczył jego nietypową dolegliwość. Stając do walki Zappa jest nieprzytomny a jego ciałem kontroluje duch nazywany S-Ko.
Guilty Gear XX: The Midnight Carnival
W poszukiwaniu doktora Fausta Zappa napotyka kilku ludzi, w większości spotkanie z nimi kończy się mimowolnie walką, po czym Zappa odnajduje ich nieprztomnych. W jednym z zakończeń Zappa spotyka Ky Kiske, który aresztuje go za napaść na oficera. W dwóch innych zakończeniach Zappa odnajduje doktora Fausta i walczy z nim (po raz kolejny mimowolnie). W jednym zakończeniu pokonuje Fausta a po odzyskaniu przytomności znajduje go rannego i nieprzytomnego. W tym miejscu zasugerowano, że S-Ko przejmuje większą kontrolę nad Zappą. W innym zakończeniu Zappa przegrywa z Faustem, a ten stawia diagnozę: choroba nie może zostać wyleczona! Następnie proponuje Zappie życie w samotności, z dala od ludzi dopóki lek na jego chorobę nie zostanie znaleziony.
S-Ko
S-Ko jest głównym duchem, władającym Zappą i jedynym, który odgrywa znaczącą rolę w całej historii. Mało wiadomo na jej temat, poza tym, że jest złośliwa i często zmienia swą postać. Przypuszcza się, że popełniła samobójstwo ponieważ jej chłopak opuścił ją. Z powodu niejasności krążących wokół postaci Axla Low'a, przyjmuje się, że S-Ko to w istocie Megumi (dziewczyna Axla), teorię tą wspiera dodatkowo cytat Zappy po wygranej walce z Axlem.
S-Ko jest odwołaniem do złego ducha Yamamury Sadako, pojawiającego się w znanym filmie (i książce) "The Ring". Do postaci tej nawiązuje również "Instant Kill" Zappy powodujący pojawienie się S-Ko i chwycenie przeciwnika. Złapana ofiara widzi drzewo poruszane na wietrze, chwilę potem ukazuje się japońska kana a następnie ekran zostaje przecięty, na jego środku pojawia się oko.
"Wygięty" jest naprawdę ciekawą postacią i pośród wszystkich innych w GG - kartonowych worków na głowie, nie do końca określonych seksualnie (), wampirów itd. zdecydowanie się wyróżnia - nie tylko designem ale i sposobem walki. A no właśnie, moc Zappy opiera się na przywoływanych duchach (randomowo) i w tym miejscu zaczyna się zabawa. W zależności od obecności aktualnego "summona" obraz gry nieco się zmienia, nadal jednak chodzi głównie o atak, atak, atak, możliwości pressingu jakie daje chociażby piesek są ogromne (hmmm gdzieś widziałem takie pokraczne "infinite" (burst-wiadomo) z psem właśnie), 3 małe duszki (xD) pozwalają na grę nieco z dystansu, miecz jest imo zdecydowanie najsłabszym duchem Zappy. Ogień zaczyna się w momencie pojawienia się niebieskiego kraba - Raou, niestety pojawia się tylko na 16 sekund ale dobrze wykorzystane mogą sporo zdjąć. Każdy kolejny hit w obecności ducha nabija kolejnego orb'a.
Niestety dawno nie grałem a nawet jak grałem to mniej niż średnio pewnie dlatego bardziej ogólny opis, ja dorwę Slasha i pada skrobnę faq z prawdziwego zdarzenia.
IT'S ALIVE !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:08, 12 Kwi 2006 |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|