Autor |
Wiadomość |
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
Testament - zmiany, taktyki, ogolnie gameplay |
|
No kurczaczki, zauwazyc mozna ze u coraz wiekszej ilosci z was na sygnaturce widnieje postac testametna. Faktem jest, ze z typowego mida skoczyl on na bardzo wysokie miejsce (bodajze najwyzsze wsrod midow). W zwiazku z tym wszystkich nagle zaciekawil postac z kosa.
Na poczatku nalezaloby zaczac od zmian jakie testament przeszedl w slashu. Generalnie:
- Testament nie dostal teoretycznie ZADNEGO nowego ciosu
- Znacznie zmieniony jest super Master of puppets. Teraz klucz ma wiekszy zasieg (wiekszy niz polowa ekranu), jest 2 hitowy, FRC ma po 1 hicie od razu gdy tylko trafi. Po 1 hicie dostaje 2 znaczniki do wykorzystania, po drugim dostaje jeszcze 1.
- Po master of puppets ulepszone mozemy stawiac nie tylko Drzewka ale i siatki. Drzewka dzialaja tak samo jak w #R, ulepszone siatki natomiast trzyamaj dluzej duzo (da sie wsadzic w trakcie na pewno Phantom Soula i 2x HS )
- Siatka sama z siebie jest porpawiona - ma lepszy zasieg i (odnioslem wrazenie ze) minimalnie ale dluzej trwa
- Grave Digger loopy mialy byc oslabione, jednak sa porownywalne i wchodza ciagle jak w maslo
- poprawione jest znacznie 2HS -> jest szybsze i ma 2 czy 3 klatki niesmiertelnosci wiecej niz w #R
- teraz w trakcie trwania jednego phantom soula mozna rzucic drugiego, co wiaze sie z natychmiastowym zniknieciem poprzedniego. Sam PS jest poprawiony, bo kruk duzo lepiej mysli niz w #R
- ponoc bardziej oplaca sie uzywac wysokiej wersji PS, bo trwa dluzej (cos takiego mowili na Dust loopie... nie wiem ile w tym prawdy, nalezy sprawdzic
to tak wstepnie tyle, co moge wymyslic na poczekaniu
Jak ktos ma jakies ciekawe spostrzezenia informujcie. Pamietajcie ze to moje spostrzezenia glownie z walk i raptem niecalch 6 godzin gry... -_-'
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:22, 16 Kwi 2006 |
|
|
|
|
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
PS z K trwa 25 sek( z P chyba 10 nie wiem) i mamy ja gwarantowana po zlapaniu w siatke.
kruk mysli ??? przeciez on leci schematami, nie ma ze robi cios adekwatny do sytuacja tylko ma okreslone "pattern'y" japonce byli tacy dociekliwi, ze je wypisali, oto one (mozna sie tego nauczyc i wtedy robic unblocki Testem ). te pattern'y mozna pozna po pierwszym ciosie wykonywanym przez kruka, gdyz kazdy zaczyna sie od czegos innego. dobra oto one :
mala legenda:
H = high attack (kruk leci prosto przed siebie)
L = low attack (kruk leci na ukos z gory na dol)
S = Sickle (kruk zmiania sie w succubus'a i atakuje kosa)
F = Feathers (kruk wznosi sie i atakuje gradem pior)
Pattern'y w nawiasie odnosza sie do wersji K PS
Przez to, ze trwa 25 sek atakow jest wiecej oczywiscie.
#1
H, L, S, F, H, L (, S, F, H, L, S, F)
#2
L, H, L, F, F, F, F (, S, S, L, L)
#3
F, H, L, S, H, F (, S, F, F, L, F, H)
#4
S, S, H, F, H, (, F, L, L, S, H, H)
(tlumaczenie z dustloop'a)
a poza tym:
- 6+K ma o wiele wiekszy zasieg
- kombo 2+S, 2+HS, 2+D wreszcie siedzi (w #R 2+HS mozna bylo juz zblokowac )
- drzewka sa teraz stawiane krok przed Testem (w #R byly w dokladnie tym miejscu gdzie stal)
to chyba wszystko, ogolem jest lepszy trudno tego nie zauwazyc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:41, 16 Kwi 2006 |
|
|
Ukyo_Tachibana
Endless Sorrow
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
6P jest wolniejsze ale ma wiekszy zasieg Reversal lapie wczesniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 10:34, 17 Kwi 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|