Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Street Fighter 3rd Strike Basic. Nooby niech tutaj wchodza:)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Street Fighter 3rd Strike Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Street Fighter 3rd Strike Basic. Nooby niech tutaj wchodza:)
Autor Wiadomość
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
po ostatnim hicie supera robisz super jumpa i w powietrzu 2xHP, albo d+mk, mk.. mozesz mashowac super jumpa (gora dol gora dol) -tak jak to robi nemo- juz w trakcie trwania supera.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:02, 23 Lut 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
Teraz ja mam pytanie dla specow z WAWY

Powiedzcie mi jak sie robi 2xshoryuken'y na srodku planszy

Bo ja robie mp,hp x shoryuken z lp[3hits] i juz potem nie potrafie wpisac drugiego wiem ze ornit napisal ale wole jasniej jak by mogl ktos napisac to byl bym wdzieczny

ooooo i powiedzcie mi co to jest link bo zapomnialem???

Wielkie dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:34, 23 Lut 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Drugi shoryuken musi bc skarowany z d+HK lub d+MK.
Skarowany czyli, przerwana zostaje animacja ciosu 'karowanego', podsuwajac ciebie o jego zasieg i mogac wykonac drugi cios twoj. Dokladniej Ken musi skarowac drugiego shoryukena, zeby trafil. Robisz to praktycznie w ten sposob: f,d,df+hk/mk, lp (dwa ostatnie OD RAZU po sobie),
link to jest combo, ktore nastepuje po sobie (tj. nie ma cancella) ken ma np. linka po d+Mp, t+mk albo p+hk (2 ostatnie na kucajacych).


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:13, 23 Lut 2006 Zobacz profil autora
ornit
Upokarzacz


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Pro8e napisał:
po ostatnim hicie supera robisz super jumpa i w powietrzu 2xHP, albo d+mk, mk.. mozesz mashowac super jumpa (gora dol gora dol) -tak jak to robi nemo- juz w trakcie trwania supera.

Jakie (pipi) mashowanie? Jak Chun zadaje soim superem ostatni cios to robisz dół,góra (szybko) i już jesteś w powietrzu.
BTW Uprzedzę następne pytanie, mianowicie jak supercancelować s.HK w SAII Chun-Li? Trzeba w kombinację wpisać superjumpa (samo s.HK można cancelować w skok - dół,góra). Robisz tak s.HK i szybko dół, dół-przód, przód, dół, dół-przód, przód, góra-przód+K

PS Link to combo, którego animacja pierwszego ciosu musi się zakończyć żeby można połączyć go z superem.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:17, 23 Lut 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Ano stasiu mashuje tego siperjumpa zawsze kaktus.. jakbys sie przyjrzal. sporo osob tak robi.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:02, 23 Lut 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
Pro8e napisał:
Drugi shoryuken musi bc skarowany z d+HK lub d+MK.
Skarowany czyli, przerwana zostaje animacja ciosu 'karowanego', podsuwajac ciebie o jego zasieg i mogac wykonac drugi cios twoj. Dokladniej Ken musi skarowac drugiego shoryukena, zeby trafil. Robisz to praktycznie w ten sposob: f,d,df+hk/mk, lp (dwa ostatnie OD RAZU po sobie),
link to jest combo, ktore nastepuje po sobie (tj. nie ma cancella) ken ma np. linka po d+Mp, t+mk albo p+hk (2 ostatnie na kucajacych).


Jednak tego nie potrafie nawet jak bym wciskal na pale to powino wejsc bez gadania a nie


Wciskam hp,x,dp+lp i potem juz musze zrobic drugiego shoryukena wiec wciskam szybko oczywiscie jak spadam na ziemie wiec mam bardzo malo zcasu chyba ze w powietrzu trzeba jak spada? wrucmy do wpisywania wiec jak juz mowilem szybko [przod,dol i od dolu do przodu mk/hk i potem na pale lp

Pro8e ja to tak zrozumialem nie wiem czy dobrze to znaczy napewno zle, ale bede probowac

Prosze sie tylko nie smiac


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:07, 24 Lut 2006 Zobacz profil autora
Mace...
Początkujący


Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Mógłby mi ktoś powiedzieć jaki jest "confing arcade" do 3Sa?(chyba ktoś zrozumiał o co mi chodzi Wesoly )
Będe wdzięczny za odpowiedz.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:01, 25 Lip 2006 Zobacz profil autora
kowal
Bywalec


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
LP MP HP
LK MK HK

w przypadku capcomu cofing jest maksymalnie prosty i oczyisty
jedyne gry co maja specyficzny cfg to GG i MK3
zreszta po paru tyg grania w GG zmieniłem cfg rowniez pod neogeo i chyba pora wystrugac sobie sticka nowego z nowym universalnym układem
mysle zeby sobie zrobic arta na wzor stołu bilardowego a przyciski jako bile jedne pełne drugie połowki a gałka jako biała bila


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:20, 25 Lip 2006 Zobacz profil autora
Mace...
Początkujący


Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Question!
Słyszałem że wersja na DC (chodzi o SF3:3S oczywiście) jest troszke "inna" od PS2, Arcade itp. Chciałbym się dowiedzieć w jakich aspektach jest "inna".
Z góry dzięki!


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:34, 03 Paź 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
No wiec tak- ja swojego czasu gralem w wersje na DC, gdyz PS2 nie mialem i bylem na nia skazany. Z tego co wiem, glowne problemy zwiazane z innymi wersjami to:
- Brak Hit confirmation w wersji DC (czyli mozliwosci odpalenia supera np. po 2mk chun albo kenem, widzac, ze 2mk trafilo)
- inny timing parowania na lewa i na prawa strone- z tego co pamieta, postac stojaca po lewej stronie parujac, moze o jakies 2 klatki wczesniej nawet nacisnac przod.
- timing niektorych linkow jest inny, co mi na przyklad sporo przeszkadzalo, gdy gralem Yunem na DC i na PS2.
tyle na razie pamietam


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:14, 03 Paź 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Street Fighter 3rd Strike Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin