Autor |
Wiadomość |
Slide
ADMIN
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
Dudley |
|
Noob Dudley Faq by Ukyo
Ciosy Normalne
LP – Bardzo szybki punch z mega priorytetem potrafi dzialac cuda np. Zatrzymywac Super Comba (vide Ken SC III)
c.LP – Sredni punch z kucniecia lepiej zapomniec bedziemy mieli cos lepszego
j.LP – Slaby skaczacy Punch olac
MP – Dobry MP majacy zastosowanie w Jugglach uzywac kiedy mozemy
c.MP – To samo co wyzej
j.MP – Srednia technika w powietrzujesli juz nie maz co wymyslic uzyj j.MP
HP – Jeden z najlepszych HP w grze wspanialy zasieg swietna szybkosc pozwala na wyprowadzenie Super Comba uzywac do bolu jak zbija z daleka to i tak zazwyczaj nie moga ci nic zrobic no.1
f+HP - Zwieksza zasieg HP
c.HP – Swietny Anty-Air uzywac kiedy tylko przeciwnik na ciebie skacze
j.HP – Kolejny sredni punch w powietrzu bardzo silny ale slabo lapie skaczacych natomiast na stojacych otwiera droge do mocnych i prostych combosow uzywac ale tylko na tych co stpja na ziemi (dosc często pzebija sie nawet przez Anty-Airy)
LK – Beznadzieja lepiej zapomniec pomimo tego ze otwiera droge do 1-2-3-4-5 Combo (LK,MK,MP,HP) jezeli lubisz tego stringa to uzywaj na wlasna odpowiedzialnosc
c.LK – Jeden z najlepszych slaboutkich ciosow Dudleya szybki i pozwala na wyprowadzenie SC III w Combosie c.LK,c.LK,SC III oraz SC I wymaga praktyki ale warto sie nauczyc
j.LK – Beznadziej zapomniec
MK - bardzo wazny cios Duda jest starterem 1-2-3-4 Combo (MK,HK,HP) przeprogramowanego stringa bioracego sporo energi jak na akcje tego typu naduzywac MK trafia na Mid a String jest calkowicie bezpieczny a na skaczacych Swietny Anty-Air
c.MK – Bardzo szybki przewracajacy Low uzywaj jezeli chcesz zyskac troszke czasu na lepsze ustawienie sie czy cos w tym stylu dobry bezpieczny Low
j.MK – Jedyny uzyteczny w powietrzu cios Dudleya dosc priorytetowy gaszacy wiekszasc HK i HP w grze jesli juz jestescie oboje w powietrzu uzywaj wlasnie tego
MP+MK – standardowy cios z lekkim wyskokiem omijajacy lowy u Duda dosc przdatny podczas mix upu
HK – podstawa nawalal HK kiedy tylko mozesz swietnie nabija paseczek super comba bardzo szybki i silny pod sciana pozwala na laczenie dwoch HK w Combo HK,HK co otwiera droge do dalszych akcji naduzywac
c.HK – Najwazniejszy Juggle Starter Dudleya !!! Dosc szybki dajacy niezly Damage pozwalajacy na mocarne Juggle (te pod sciana zabijaja te na srodku planszy tylko biora ponad ¼ paska) uzywaj zawsze kiedy tylko mozesz po zbiciu podczas mix-upu kiedy przeciwnik czyms nie trafi jezeli opanujesz uzywanie c.HK + Juggle to masz polowe sukcesu w kieszeni
j.HK – Dobry jedynie na stojacych na ziemi silny ale kiepski zasieg lepiej juz uzywac j.HP
f+HK – Jeden z najlepszych Overheadow w grze uzywac kiedy tylko przeciwnik kuca na trafieniu pozwala na wpakowanie SC I i SC III ale wymaga to treningu ale i tak musisz sie tego nauczyc jezeli chcesz grac Dudleyem
Ciosy Specjalne
Machine Gun Blow (hcf+P) – im silniejszy punch tym wiecej hitow wiekszy zasieg i wieksza kara na bloku warte wspomnienia sa tylko wersje z LP (swietna w Juggle) i HP (czasami przydaje sie zeby dobic kogos na bloku )
Wersja EX – Multi Hitowy String który jest Juggle starterem pozwala na te same Juggle co c.HK jak wiesz ze trafisz to uzywaj
Jet Uppercut (f,d,df+P) – Bardzo dobry Anty-Air oraz swietny cios do cancelowania w SC i oczywiscie ma zastosowanie w Jugglach kazda wersja nie zaleznie od uzytego puncha jest karalna wiec warto uwazac
Wersja EX – praktycznie to samo tylko lekko podniesiony Damage lepiej zapomniec
Ducking Rush (hcf+K) – Swietny Dash omijajacy projectile im silniejszy K tym Dash dluzszy opanowanie tego dasha jest dosc wazne poniewaz daje on ogromne mozliwosci jezeli chodzi o mix-up o czym troszke pozniej
Ducking Rush Straight (hcf+K,P) – Dash a z niego mocarny prosty na szczeke oponenta calkowicie bezpieczny
Ducking Rush Upper (hcf+K,K) to samo co wyzej tylko uppercut również bezpieczny na bloku
Wersja EX – Brak
Zostajac przy Duckingach sa cholernie wazne pozwalaja na swietny mix-up np. Robimy Ducking przeciwnik czeka bo moze poleciec ktorys z Punchy mu podlatujemy pod niego i jezeli kucnie to f+HK,SC III lub Rzut jezeli stoi to c.LK,c.LK,SC III pamietajcie jakie mozliwosci daja wam Ducking Arts !!!
Ducking Swing Back Blow (hcb+K) – Srednio przydatna technika dash do tylu i dojazd z z czym co przypomina HK im Silniejszy K tym odjazd do tylu dalszy czasami pozwala omijac jakies ciosy ale gra nie jest warta swieczki można można wiecej stracic niz zyskac
Wersja EX – troszke lepiej bo Dudley odpala 3 Klepy które sa dosc silne pomimo tego dalej bardzo srednia technika
Cross Counter (hcb+P) – Reversal Dudleya na ciosy High i Mid im silnieszy Punch tym pozycja w ktorej Dud reversuje ciosy trwa krocej zdania co do tego ciosu sa podzielone ja go uwielbiam sprawia ze jakies durne Chun-Li i Keny przestaja skakac doskonaly po Red Parry oraz wspanialy jezeli chcemy wydostac sie z rogu robcie jak chcecie ale ten Revers często ratuje dupe
1-2-3-4 i 1-2-3-4-5 Combos (MK,HK,HP i LK,MK,MP,HP) – Przeprogramowane Stringi warte uwagi gdyz daja niezly damage i swietnie nabijaja paski SC jezeli nie masz SC zeby ukarac przeciwniaka karz go wlasnie tymi stringami
Super Combo Arts
SCA I – Rocket Uppercut (qcf,qcf+P) – Bardzo dobre SCA najlpierw dwa Jet Uppery a potem trzeci multi hitowy Uppercut swietne combo do Canceli mamy dwa paski do ladowania wiec zawsze mozemy magazynowac SCA wybor jest naprawde ciezki bo mamy jeszcze ...
SCA II – Rolling Thunder (qcf,qcf+P i nawalalamy wszystkie guziczki dla wiekszej ilosci hitow ) – Najsliniejsze SCA Dudleya i zarazem najgorsze Dosc wolne nie ma zbyt wielu mozliwosci cancelowania ciosow specjalnych w to Combo pozatym ma tylko jeden dlugi Pasek co jest jego kolejnym minusem najlepiej dac sobie siana chyba ze chcesz sobie pograc troszke inaczej ale to juz twoja prywatna sprawa
SCA III - Corkscrew Blow (qcf,qcf+P) – I co tu mowic Cholernie szybkie ogromny Priorytet można je wsadzic po praktycznie kazdym uzytecznym ciosie ma 3 krociutkie paski do ladowania na dodatek ma malutki Delay Damage nawet nie taki zly da sie cancelowac po kazdym waznym ciosie specjalnym mój numer 1 wy robcie jak chcecie ale to jedno z najlepszych SCA w grze
Taunt
HP+HK- Hahahahaha Projectile Dudleya Dud rzuca roza w przeciwnika cholernie przydatna sprawa POD SCIANA gdyz wystawia na gwarantowane akcje na Hicie lub Rzut na Bloku/Zbiciu zastosowanie kwiatka nie jest trudne do opanowania wiec polecam sie szybko nauczyc
Rzuty
Body Blows (LP+LK i nagniatamy w guziczki dla wiekszej ilosci Hitow) Swietny rzut nabijajacy przeciwnikowi sporo paska Stuna
Body Toss (f/b+LP+LK) Przyjemny rzucik posylajacy przeciwnika na drugi koniec planszy swietny do wpychania pod sciane
Podsumowanie
Dudley to Bokser wiec jak można sie domyslic jest cholernie szybki mobilny i silny za to beznadziejnie spisuje sie w powietrzu jego dodatkowymi plusami sa spora wytrzymalosc dlugi pasek stuna i techniki szybko stuna nabijajace Dudley pomimo tego ze jest beznadziejny w powietrzu nadrabia Anty-Airami Jet Upper,Cross Counter,MK,c.HP przeciwnikowi powinno szybko odechciec sie skakac co daje go nam jak na tacy na ziemi Dudley to bardzo elastyczna postac wiec nie bede pisal jak nim nalezy grac jest dobry zarowno w ataku jak i w obronie jak grac bedziecie to juz od was zalezy opanujcie Juggle i Mix-Up bo to musi kazdy umiec 4 Juggle na koniec reszte wymyslcie sobie sami albo sciagnijcie jakies Combo Movie
c.HK,hcf+MK,f,d,fd+MPxxSC III
pod sciana
c.HK,hcf+LP,hcf+LP,MP,Jet Uppercut
c.HK,hcf+LP,c.+HK,hcf+LP,ff(dash)Jet Uppercut (Hardcore)
c.HK,f,d,fd+MP,MP,f,d,df+MPxxSC II (Hardcore)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 1:12, 14 Lut 2006 |
|
|
|
|
kacik
Początkujący
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kutno
|
|
|
|
dudley.......
na chun li
c.hk , (f) , c.hk , hcf mp
c.hk , (f) , c.hk , hcf lp , hcf lk , SC I ...
w rogu
c.hk ,f, c.hk ,f, c.hk ,f, c.hk ,f, c.hk , hcf lp , SC I .....
hcf p ex , c.hk , hcf lk lk , SC I .....
c.hk ,f, c.hk ,f, c.hk , hcf lp , c.hk , hcf lk lk , SC I.....
c.hk , c.hk ,f, c.hk , hcf lp , hcf p ex
c.hk , c.hk , hcf lp , c.hk , f mk ~df hp , SC I .....
c.hk , c.hk , SC I , fdf hp , SC I ....
j.hp,lk,mk,mp,SC I .....
na alex
c.hk ,(f),c.hk , hcf lk lk SC I
w rogu
c.hk ,f, c.hk ,f, c.hk ,f, c.hk , hcf lk lk , SC I
na oro w rogu .........
c.hk ,f, c.hk ,f, c.hk ,f, c.hk ,f, c.hk , hcf lk lk , SC I ..
c.hk ,f, c.hk , hcf lp , hcb k ex , SC I , fdf hp ...
c.hk ,f, c.hk , ~j.hp , SC I , fdf hp , SC I , fdf hp
c.hk ,f, c.hk , SC I , fdf hp , SC I ...
combo j.hp,lk,mk,mp,SC I ...będzie działała w rogu na wszystkie postacie ................
wszystkie wyżej wymienione comba w rogu działają na postacie :
dudley , necro , ibuki , Q , remy , alex , oro , chun li ,
pozdro ........................ :lol:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:58, 07 Mar 2006 |
|
|
ornit
Upokarzacz
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Zero, nie leń się tylko wyedytuj tego faqa na górze (bo jak widze te "2 s.HK wchodzące na kucniętych to mi się nóż w kieszeni otwiera) i dodaj kilka combosów (bo na razie ludziom może się wydawać, że jedyne comba to wcvhodzą po c.HK :? ...)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 8:58, 16 Mar 2006 |
|
|
3s Zer0
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
No dobra, teraz troszke podstawowych combosikow dla tego zawodnika a takze krotki komentarz i
opis z mojej strony.
HC = hit confmirmation. Do wycwiczenia na refleks. Niektore HC sa trudniejsze, niektore
latwiejsze.
Cala idea polega na tym aby zobaczyc czy poprzedzajacy cios wszedl na blok lub tez nie zeby
zadecydowac o dokonczenie speciala/supera.
Robi sie to tak ze wykonujemy calosc oprocz ciosu zatwierdzajacego speciala/supera.
Np. KEn c.mk, qcf,qcf (czekasz moment) i dopiero k.
-> link czyli w przeciwienstwie do canceli nie cancelujemy animacje zwyklego ciosu w speciala
tylko trzeba zaczekac az animacja ciosu poprzedzajacego sie skonczy i dopiero zrobic ciag dalszy
aby calosc sie ladni polaczylo.
combosy :
c.lk, c.lk -> sa1 lub sa 3 - no jedna z podstawowych reczy ktorych musisz sie nauczyc. Uwaga - to
jest link a nie cancel wiec mozna dla ulatwienia przejechac palcem po wszystkich punchach
(technika negative edge) np. c.lk, c.lk, qcf,qcf+lp-mp-hp. Kolejnosc punchy moze byc rowniez
inna.
Dwa serie idace na low spokojnie pozwala nam zorientowac sie w sytuacji czy dokonczyc supera czy
nie. Stosowanie tego do roznych mix upow jak najbardziej wskazane. W ogole u Dudleya prawie kazdy
mix up konczy sie jugglem lub superem
f+hk-> sa1 lub sa3 (tylko na kucajacych). Overhead i to jaki ! Kolejny link ktorego po prostu
trzeba sie nauczyc. Stosowany naprzemiennie z c.lk lub c.hk jest dla przeciwnika zabojcze.
c.mp xx hcf+mk, sa1 lub sa3 - czyli c.mp cancelowany w dash ktorego mozna pozniej cancelowac w
supera. Calosc zapisu wyglada tak. c.mpxx hcf+mk, qcf+p. No jest to swietna rzecz gdyz po
pierwsze mozna niezle ukarac przeciwnika bo calosc ladnie wchodzi po sparowaniu dolnych srednich
lub mocniejszych ciosow. To cos ala c.mkxx sa3 u Kena.
Po drugie spokojnie mozna sie zdecydowac czy konczyc dalej supera w zaleznosci czy mp. trafilo
na bloku lub tez nie. Po trzecie, po dashu jestesmy blisko przeciwnika co za tym idze nie musze
mowic (mind games).
hk xx hcf+mk.... - to jest to samo co powyzsza technika. Stojace hk cancelowane jest w sredniego
dasha. Wchodza tez praktycznie te same reczy.
hk xx hcf+ pp - jedna z najwazniejszych wybitek u boksera.
Hit confirmation ktorego musisz umiec! Wbrew pozorom jest banalnie sie go latwo nauczyc i jesli
tego nie potrafisz to nie pozostaje nic innego jak tylko granie w Tekkena 4 lub innych gier tego
pokroju :lol:
Robi sie tak : hk xx hcf i patrzymy czy hk wszedl na blok czy tez nie. W tym drugim przypadku
wystarczy wcisnac dwa dowolne punche zeby zaczac juggla.
f+mk xx sa1 lub sa3 - kolejny HC. Nietrudny do wyuczenia, imo na poziomie c.mp u Kena
Juggle :
Wchodza zazwyczaj po c.hk lub hk xx hcf+pp mowie zazwyczaj bo mozemy tez np. trafic ostatnim
ciosem hcf+lp jako anti air ktory tez wybija.
juggle zamieszczone ponizej wchodza po hk xx hfc+pp lub po c.hk
Poza rogiem/na wszystkich postaciach :
- hcf+lk,k
- f+mk xx df+hp
- hcf+lk,hp - przydatne calkiem to jest bo odrzuca przeciwnika bardzo daleko do tylu.
Makoto/Chunli/Elena
- trzeba lekko podejsc po wybitce i c.hk,f,f (dash zwykly) DP+hp
- c.hk,hcf+lk,k
- c.hk, hcf+lk,hp
Hugo
- hcf+lp, f+mkxxdp+hp
W ROGU
Wszystkie juggle po hk xx hfc+pp lub po c.hk :
Ibuki/Elena/Alex/Chunli/Oro/Dudley/Makoto/Q
- c.hk, c.hk, c.hk, c.hk,hcf+lk,k
- c.hk, c.hk, c.hk, c.hk, hcf+lk,hp
Chunli/Q/Elena
- c.hk, c.hk, c.hk, c.hk, f,f, dp+hp
Ibuki/Makoto
- hcf+lp, c.hk, hcf+lp, c.hk, hcf+lk,k
Makoto
- hcf+lp, c.hk, hcf+lp, c.hk, f,f, dp+hp
Chunli/Dudley (byc moze tez na Elene i Q - nie chce mi sie tego sprawdzic:p jakby co to zrobie
edit).
- c.hk,hcf+lp,c.hk,hcf+lp, hcb+lk
Shotos/12/Sean/Yang/Yun/Urien/Hugo
- hcf+lp, f+mkxxdp+hp
- hcf+lp,hcf+lk,k
- hfc+lp, hcf+lp, f+mkxxdp+hp - trudniejsza wersja tego pierwszego combosa. O dziwo na
blizniakach wchodzi o wiele prosciej niz na shotosow. Ogolnie to widzialem jak Fujiwara wsadzil
hfc+lp nawet po 4 razy pod rzad w jednym jugglu i to w walce. Mimo to nie oplaca sie robic wiecej
niz jednego bo nie to jest pewne (na turniejach sie nie ryzykuje) poza tym damage jest tylko
minimalnie wyzszy. Praktycznie o pare punktow.
Shotos/Sean/Urien
- hcf+lp,dp+pp(ex), lekkie podejscie i dp+hp
- hcf+lp,hcb+lk
Shotos/Sean
- hcf+lp,sa1 (trafia tylko pare hitow) dp+pp, lekkie podejscie i dp+hp - beznsensowny sposob na
zmarnowanie paskow.Ale jak chcesz poszpanowac to czemu nie Ogolnie NIE POLECAM! napisalem
tylko dla jaj.
- hcf+lp,sa1 (trafia tylko pare hitow) dp+hp xx sa1 - ta sama uwaga co powyzej
mala uwaga: tam gdzie wystepuje w jugglach hcf+lp to trzeba wykonac go tak zeby trafil
tyko ostatnim hitem. Mozemy walnac na koniec sa1 (tylko pod sciana) lub sa3 (wszedzie) do wszystkich powyzszych juggli. Ogolem nie polecam tego robic gdyz scalenie energii jest zbyt duze i lepiej jest zachowac paska na pozniej. Chyba ze koles ma skrawek energii wiecej to wtedy go mozna dobic.
Napisze jeszcze cos jutro o jego mind gamesach. Narazie mi sie nie chce.
AHa. I powyzszy faq Ukya tez trzeba odpowiednio zedytowac bo troche bledow tam jest.
Zrobie to jak bede mial wiecej czasu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 3s Zer0 dnia Pon 19:58, 27 Mar 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 21:02, 20 Mar 2006 |
|
|
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
a ja mam pytanko, jak sie juggluje pod sciana przeciwnika kilka razy wkladajac c.HK, trzeba to zrobic w odpowiednij klatce animacji? widzialem na filmach jak kolesie 3/4 razy juggluja tylko przy pomocy c.HK, ale mi czasami sie zdarza ze cios przechodzi przez postac i spada na ziemie, bylbym wdzieczny za pomoc, bo chcialbym sie nim nauczyc grac, a takie motywy sa troche frustrujace jak sie ich nie rozumie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:25, 27 Mar 2006 |
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Podbic mozez nie 3/4 a nawet 6 razy. pomiedzy d+HK musisz robic malutki kroczek do przodu przed kazdym. Najlatwiej wchodzi na Chun i Makoto z tego co pamietam, w ogole nie wchodzi na shototsow natomiast.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:06, 27 Mar 2006 |
|
|
3s Zer0
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Podbijaj tylko 5 razy - jako szosty cios zakoncz jakims specialem zeby byl wiekszy damage. Ogolnie juggle tego typu wchodzi na : 12, oro, dudley, ibuki, elena, makoto, chunli, alex, remy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:01, 27 Mar 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|