Autor |
Wiadomość |
sh-zinden
MODERATOR
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: klikash?
|
|
Spis Combo i dyskusja... |
|
nfo zaczerpnięte z Dustloop'a z posta użytkownika Gwyrgyn Blood
[link widoczny dla zalogowanych]
LEGENDA:
CH - Counter Hit
FD - Faultless Defense
(2S) - Atak opcjonalny (który może zależeć od dystansu od i wagi postaci)
(Close) - setup jest konieczny, aby kombos wszedł
f.S - Far Slash (slash z daleka)
c.S - Close Slash (slash z bliska)
... - dokończ czymś, co będzie Ci bardziej pasować
[9] - trzymaj kierunek/przycisk
]9[ - puść kierunek/przycisk
jc.P - Jump Cancel (anulowanie skoku) w j.P
sjc.S - Superjump Cancel (anulowanie superjump'a) w j.S
|> - lądowanie
S 2H - (tak jest oznaczany gattling)
S > jc.P - Jump Cancel S, w P w powietrzu.
P* K - 0 lub więcej P po którym/których następuje K
j.S/H - albo j.S, albo j.H
Heat(1) RC - RC po pierwszym hicie Heat Knuckle
, - łączenie, albo pauza... niebezpośredni gattling, albo przerwanie.
Wallbounce - oznacza, że postać przeciwnika odbija się od ściany
(Near Corner) - W okolicach narożnika
(Close Corner) - Bardzo blisko narożnika, jednak nie głęboko w narożniku
(Corner) - Całkowicie w narożniku
(50%) - Oznaczenie wymaganej ilości paska Tension w celu wykonania kombosa. 50% oznacza, że potrzebujesz tyleż paska tensji, 100% znaczy, że potrzebujesz pełnego.
MF - Mega Fist (236P / 214P)
HF - Hammer Fall ( [4] 6H )
Giganter+B = 632146HS 4123641236P (czyli pełny Overdrive)
APB - Air Potemkin Buster (j.632146D)
PB - Potemkin Buster (632146P)
HPB - Heavenly Potemkin Buster (236236S)
JG - Judge Gauntlet (63214H)
Heat - Heat Knuckle (623H)
Heat Extend - (623H, 63214H)
Za chwilke dorzuce komba wypisane przez tego gościa.
Chciałbym, żebyście tutaj też wrzucali swoje pomysły na kombosy.
W tym temacie rozmawiać będziemy równiez o skuteczności wypisanych kombosów na konkretne postaci.
Posty mówiące o skuteczności kombosa na konkretne postaci będą edytowane smile.gif
Jeszcze raz zachęcam do dyskusji happy.gif
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:22, 25 Lip 2008 |
|
|
|
|
sh-zinden
MODERATOR
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: klikash?
|
|
|
|
Sytuacyjne komba na środku ekranu:
K S 2S 2D
K 2S 2HS Heat
(25%) K 2S 2H Hammerfall Break, Jump > j.P j.K > jc Air Potemkin Buster
(50%) K 2S 2H HPB
(50%) H Giganter+B, Wallbounce...
Pressing by (Sh/zinden).
(50%/75%/100%) K S HF FRC, f.S MF FRC, 632146D/fS, 2S /HS Heat (Extend) / Giganter+B
[spoiler](bardzo zależy od postaci z jaką walczysz, bo heat nie zawsze trafia, można go Extend'ować, Bullet w Giganterze zależy od sytuacji; czy jest się przy ścianie, czy nie, itd.) W sytuacji przy ścianie można zrobic RC po Extendzie i złapać Heat'em jeszcze raz, podchodząc HF Break, albo 6HS a potem Heat+Extend (np. na pota aba, fausta, albo testa))[/spoiler]
Edit: UWAGA! pressing i jego wariacje są najsłabsze w części z MF przy nim... Przeciwnik musi 'zaspac', żeby go nie złapał straszliwszy damage. Komputer przewaznie nie robi recovery w kombosie, ale w zależności od tego w jaką postać nawalamy, żywy przeciwnik uczieknie już przed MF, albo łapiącym po nim Slash'u. Trzeba znaleźć kombinacje, które będą działać
Komba z Hammer Fall'em:
(25%) Hammerfall FRC, S (2S) Heat
(75%) Hammerfall FRC, H Giganter+B, Wallbounce ...
(75%) Hammerfall FRC, S 2S 2H HPB
(25%) CH 6HS Hammerfall FRC, 2S Heat
(50%) CH Hammerfall FRC, Hammerfall FRC, 2S Heat
(100%) CH Hammerfall FRC, Hammerfall FRC, 2H, HPB
(100%, Corner) (6HS) Hammerfall FRC, Giganter, 6HS HF FRC, Heat
(100%, Corner) (6HS) Hammerfall FRC, S Heat(1) RC, 6HS Hammerfall FRC, Heat
Zastosowanie CH 2H:
CH 2H, HS Heat
(50%) CH 2H, S 2H HPB
(50%) CH 2H, H Giganter+B, Wallbounce...
Zastosowanie 6P/6K:
CH 6P Heat
(50%) 6P Giganter+B, Wallbounce...
6K 2H Heat
6K 2H HPB
Komba z Dust'a:
D > 9 FD j.S/j.H (Impossible Dust) |> (S) Heat
(25%) D > [9] j.H jc.H jc.APB
(25%) D > [9] j.H jc.H jc.S P K P K P K jc.APB
Kombosy z użyciem Judge Gauntlet:
JG RC, 6H
JG RC, 2S Heat
Komba z FRC'owanym rzutem:
(25%) Throw FRC, 2S Heat
(75%) Throw FRC, 2S 2H HPB
Komba z Potemkin Buster'em:
(25%, Mid) PB FRC, 2S Heat (generalnie, na każdą postać, lepiej robić (Close Corner))
(25% gdziekolwiek) PB FRC, f.S 2S Heat (Extend) <-- na lekkie postaci
(25% gdziekolwiek) [color="#FF0000"]PB FRC, 2S 2HS Heat / Heat Extend[/color] <-- informacje o kombosie w trzecim poscie
(75% Close Corner) PB FRC, 2S Heat Extend RC, 6HS, Heat Extend
(75% gdziekolwiek) PB FRC, 2S 2HS HPB <--- nie działa na wszystkich (patrz 3 post)
Komba z użyciem Slide Head'a:
Slide Head, Hammerfall Break, K 2S Heat
Slide Head, Hammerfall Break, K S 2S Heat (na lekkich)
Slide Head (hit!), 6, c.S, f.S, 2S, Heat <--- tylko z bardzo bliska (6 w kombinacji oznacza podejście)
Slide Head, Hammerfall FRC, HS Heat <--- tylko na Faust'a
(50%) Slide Head, Hammerfall Break, K 2S 2H HPB
Kombosy z odbicia od ściany (Wallbounce):
(Lekkie postaci) ... > Heat
... > H Heat
(25%) ... 6P > jc.APB
(50%) ... > HS Giganter+B, Wallbounce...
(50%) ... > (K) (S) 2H HPB
(50%) ... > 6P Giganter/Heat
(z Giganter+B ) ... > K S Heat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:23, 25 Lip 2008 |
|
|
sh-zinden
MODERATOR
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: klikash?
|
|
|
|
tak sobie wczoraj wieczorkiem sprawdzalem kombosy dla potemkina po PB FRC i doszedlem do kilku wniosków.
(a dokładniej wariacje mojego ulubionego na każdą postać )
przewaznie kombos po PB FRC zaczyna się od 2S... jednak nie moze on wejsc na kazda postać na środku planszy. 5 postaci odpada za daleko od Pota, zeby mógł tym atakiem trafić.
Postaci wkurzające:
-Jam (jej chyba w ogóle nie da się trafić czymkolwiek :/, za szybko opada i jej hitbox przy spadaniu nie pozwala na wsadzenie czegokolwiek... ewentualnie pod ścianą i zacząć kombos od 5K albo 2P)
-Dizzy, Johnny Ky, RKy (ich się już da złapać 2S przy ścianie, z czego na kiszki wchodzi -->[color="#FF0000"] PB frc, 2S 2HS, Heat [/color])
Inne problematyczne postaci:
-Venom, Testament (po 2S mogą zrobić recovery :/ i tyle będzie klepania)
Postaci, na które kombos --> [color="#FF0000"]PB frc, 2S 2HS Heat (Extend)[/color] wchodzi bezproblemowo w każdej części planszy
-Axl, ABA, I-no, Zappa, Chipp
Edit 02.11.07
bo np. Sol/HOS, czasami może się wepchać na to kombo też, ale już trudniej jest wpleść kombinacje we właściwe frejmy
na resztę wejdzie co najwyżej [color="#FF0000"](...) 2HS HPB[/color] <-- jak sie ma jeszcze 50% tensji :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:24, 25 Lip 2008 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|