Autor |
Wiadomość |
Hiryu
Bywalec
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włocławskie zadupie z dala od wszystkich ;_;
|
|
|
|
Juggle -> kombo w powietrzu, w fighterach 3d to sie odnosi do "podbijania" (ang Juggle -> żonglerka/żonglować) przeciwnika wybitego w górę, ale w 2d (z racji w ogóle możliwości zastosowania) może też oznaczać kombo w sytuacji, kiedy i Ty i Twój adwersarz jesteście oderwani od ziemi.
Mam nadzieję, że nic nie przespałem ![Jezyk](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_tongue.gif)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:56, 13 Lis 2006 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTechBlood/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
ewidentnybrakumiejętności
Bywalec
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
|
|
|
Tak mi ostatnio przyszło do głowy, o co chodzi z tymi levelami postaci??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:20, 07 Sty 2007 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTechBlood/images/spacer.gif) |
Hiryu
Bywalec
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włocławskie zadupie z dala od wszystkich ;_;
|
|
|
|
A możesz wypowiedzieć się precyzyjniej? W survivalu level nie oznacza nic ponad wyznacznik odmierzający "czas" do następnego DareDevila (jak dotąd nie spotkałem się z kimś, kto by dokładniej rozpracował zasady nabijania tych leveli, wiadomo tylko, że nabijają się wraz ze skutecznym atakowaniem adwersarza)
Jeszcze co mi przychodzi do głowy, to level = tier, tiery są podzielone alfabetycznie (od a do bodajrze d, wyjątek stanowi tier s, będący ponad a) i określają po prostu, jak "dobra" jest postać w grze.
Czysty przykład:
Slayer zaliczany do dajmy na to tier A jest "lepszy" czyli ma większy defense, łatwiej nim grać, zadaje większy damage niż Zappa będący powiedzmy w Tier D
Jak o coś innego Ci chodziło, to sprecyzuj ![](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_happy.gif)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:28, 07 Sty 2007 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTechBlood/images/spacer.gif) |
ewidentnybrakumiejętności
Bywalec
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
|
|
|
Chodzi mi coś takiego, że w training modzie jest opcja enemy level i tam można sobie wybrać lv1 lv2 lv3, i to ma chyba jakiś zwiazek z wydłuzeniem ataku postaci, bo zauważyłem, że często jak walczę z Solem to jego Ground Viper ma raz 5 hitów a znowu czasem trafi się 11. I moje pytanie brzmi: czy to ma ze sobą jakiś związek, jesli tak, to jaki i czemu to służy, a jeśli to są dwa oddzielne zagadnienia to też mnie interesuje skąd bierze się ok. 11 hitów w viperce i z czym się je te levele ![Wesoly](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_biggrin.gif)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:07, 07 Sty 2007 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTechBlood/images/spacer.gif) |
Fuji
GUILTY GEAR
![<b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/admin.gif)
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
jesli chcesz przedluzyc vipera to wciskasz 214S i S+HS i krecisz kolka wtedy przedluzasz atak
a co do leveli to nie wiem o co ci chodzi grasz w slasha?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:26, 07 Sty 2007 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTechBlood/images/spacer.gif) |
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
Ustawia sobie poziom CPU na praktyce, tam jest od 1 do 30 kilku leveli. Im wyższy tym cpu lepsze a im lepsze tym lepiej robi takie rzeczy jak wielo hitowy VV.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:43, 07 Sty 2007 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTechBlood/images/spacer.gif) |
ewidentnybrakumiejętności
Bywalec
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
|
|
|
sorka pochrzaniło mi się, chodzi mi o slip recovery w treningu, wiem do czego służy enemy level ja gram w reloada Fuji
Fuji ty grasz na padzie czy sticku? Bo nie za bardzo łapię o co chodzi ci z kręceniem kółek ![Jezyk](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_tongue.gif)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:54, 07 Sty 2007 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTechBlood/images/spacer.gif) |
Fuji
GUILTY GEAR
![<b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/admin.gif)
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
ja gram na padzie i mi to nie przeszkadza
zeby nie bylo off to chodzi mi o to zebys robil 360 stopni na krzyzaku lub jak grasz na sticku na galce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 6:03, 08 Sty 2007 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTechBlood/images/spacer.gif) |
ewidentnybrakumiejętności
Bywalec
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
|
|
|
tak myślałem, ale gorzej z wykonaniem ![Jezyk](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_tongue.gif)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 8:08, 08 Sty 2007 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTechBlood/images/spacer.gif) |
ewidentnybrakumiejętności
Bywalec
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
|
|
|
Dobra, a co to jest slip recovery w treningu??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 8:07, 09 Sty 2007 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTechBlood/images/spacer.gif) |
|