Autor |
Wiadomość |
Fuji
GUILTY GEAR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
Dla poczatkujacych XX/ |
|
Tutaj postaram sie odpowiadac na kazde wasze pytanie dotyczace gry,combosow itp Jasia
Walic smialo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:12, 12 Kwi 2006 |
|
|
|
|
Fuji
GUILTY GEAR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
JOHNNY
Dash If followed with a jump Johnny maintains dash momentum
close S Hit box extended to right next to Johnny
far S Recovery 23F->25F
H Recovery 32F->34F
D Startup 26F->28F
c.S Recovery 10F->12F, hit box larger down
c.H Recovery 28F->29F
c.D Startup 12F->9F
f+K Recovery 11F->16F, untechable time 30F->35F, no prorating
f+H Damage 78->64
Glitter is Gold (qcf+H) Total 19F->20F
Bacchus Sigh (qcb+P) FRCable (37-42F)
All Lvl 1 Mist Finers Tension gain on hit 4.8->7.2, clashes with projectiles
Mist Finer (Lvl 1, Low) (qcf+S) FRCable (13-14F)
All Lvl 2 Mist Finers Tension gain on hit 9.6->12.0, beats projectiles
Mist Finer (Lvl 2, High) (qcf+P) Damage 50->38
Mist Finer (Lvl 2, Mid) (qcf+K) Damage 50->40
Mist Finer (Lvl 2, Low) (qcf+S) Damage 50->35
All Lvl 3 Mist Finers Tension gain on hit 1.8x9->2.9x9
Mist Finer (Lvl 3, High) (qcf+P) Untechable time 40F->80F
Mist Finer (Lvl 3, Mid) (qcf+K) Untechable time 40F->60F
Mist Finer (Lvl 3, Low) (qcf+S) Untechable time 40F->50F
Mist Finer Stance Can followup with Jackhound
Mist Finer Forward Dash Can followup with Jackhound, recovery can be cancelled into Mist Finer Dash or Mist Finer
Mist Finer Back Dash Recovery can be cancelled into Mist Finer Dash or Mist Finer
Jackhound (qcb+H) New move
teraz podalem taki maly faq jakie ciosy ma Johnny i ile zabiaraj wiec to chyba moze byc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:06, 15 Kwi 2006 |
|
|
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
to sa jego zmiany jakim ulegl w Slashu zmiana klatek, onrazen, choc tez mozna sie fajnych rzeczy dowiedziec jak np jackhound z mist stance
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:30, 15 Kwi 2006 |
|
|
Mace...
Początkujący
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Ja mam pytanie. Gram Jasiem od Reload i coś tam umiem tylko... CZY MOŻE MI KTOŚ POWIEDZIEĆ DO CZEGO WŁAŚCIWIE SŁUZY "MGIEŁKA"?
Jak gram to jej używam bo widziałem na tutorialu jak używali... Więc też używam:D Ale przydało by się w końcu dowiedzieć do czego służy
Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:52, 02 Maj 2006 |
|
|
Slide
ADMIN
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
Jeżeli zarzucisz przeciwnikowi mgiełkę, przeciwnik nie może zblokować 236+P/K/S. Bardzo przydatne do combosów, można tak zjechać cała energię przeciwnikowi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:55, 02 Maj 2006 |
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Ja mam takie pytanko. Jak zrobic , zeby po zmonetkowanym 'Mist of finerze' zrobic ten nowy cios (qcb+hs) tak zeby po nim przeciwnik sie nie mogl zrecoverowac i kontynuowac to potem p,s, jc... air combo. Ktos mi mowil (chyba epic) ze trzeba to zrobic z pozycji wyjsciowej z mista, ale nie wiem czy o to chodzi. Bo jak to robilem, to sie przeciwnik dal recoverowac, a ponoc jak sie zrbobi z pozycji mista to dluzej trzyma w recovery stunie. prawda to?
I druga sprawa: czemu w ogole nie robiles tego kombosa (fuji) ? wg. mnie to najfajniejsza rzecz jaka dodali Johnemu i w ogole nie zabiera tensiona, a ty usilnie bijesz te kombosy z reloada. Nie masz tak dobrze wypracowanego go czy jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:32, 13 Maj 2006 |
|
|
Fuji
GUILTY GEAR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
poprostu ten kombos z JH jest do dupy wole sobie po MF wyrzucic monete nieraz zrobie to kombo ale jak pzreciwnik ma malo mocy i jzu nie mam zasiegu to wtedy to robie
co do rekowera to poprostu robisz napewno za szybko czyli MF i odrazu JH zrob tak:
MF i sobie pczekaj jak pzreciwnik bedzie juz bardzo nisko nad ziemia i wtedy dopiero JH i nie ma prawa sie zrekowerowac jka dobrze trafisz, ale jak juz mowilem nie warto robic tego ciosu w walce
BTW: w nastepnym tygodniu ukaze sie CM z brazylia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:52, 13 Maj 2006 |
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Skoro niewarto tego robic, to powiedz mi czemu widze to combo w prawie KAZDEJ walce japonczykow ? i do tego to zabiera naprawde sporo. A nie zuzywa w ogole tensiona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:12, 13 Maj 2006 |
|
|
Fuji
GUILTY GEAR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
ja mam wszystkie walki Johnnego no prawie wssystkie i nie robia tego ciosu bardzo duzo razy w walce a najlepsi gracze wogule nie uzywaja moze tylko raz w walce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:27, 13 Maj 2006 |
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
A ja widzialem go na tyle duzo razy, zeby wiedziec ze jednak ten cios jest przydatny i tego kombosa, zeby wiedziec ze sporo zre i ze uzywaja go normalni japonscy gracze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:33, 13 Maj 2006 |
|
|
|