Autor |
Wiadomość |
Koji
THUNDER GOD

Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Jam dla poczatkujacych XX/ |
|
Witammmmmmmmm
Zajmiemy sie tutaj nauka gry ta wspaniala seksowna chineczka jaka jest jam.
Od razu chcialem zaznaczyc ze w XX/ Jam ssie jaja i jest jedna z najslabszych postaci.Ale ze nigdy mnie to nie obchodzilo mam zamiar dalej grac jam i odpowiadac w tym temacie na wszelkie pytania zaczynajacych przygode z GG podróżnikow :skoczek:
Tutoriala na razie nie bedzie.Jestem zwolennikiem pytan i odpowiedzi.Wiec w razie czego walcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 11:39, 12 Kwi 2006 |
|
 |
|
 |
kowal
Bywalec
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
W sumie i tak zrezygnowałem z tej postaci ale zawsze grałem płcia piekna w wiekszosc gier ale dobiło mnie to ze ładowała te swoje ciosy na zapas nie zawsze kiedy chciałem (przewaznie przy probie kucniecia a potem przejscia w jakis special zliczało 2x doł) wiec poleciała do lamusa. Takze juz z czystej ciekawosci co zrobic gdy w trakcie ataku lub obrony zaskoczy nam niechcacy ten wzmacniacz ciosu, co zrobic aby szybciej sie otrzasnac i pozbierac zanim zbierze w kufe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:09, 12 Kwi 2006 |
|
 |
Koji
THUNDER GOD

Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
nic nie zrobisz
wogole to nie rozumiem jak moze ci sie to wlaczac podczas obrony hehe
A tak powaznie to oznacza tylko jedno,nie masz calkowitej kontroli nad padem/stickiem kiedy grasz.Zgaduje ze czasem troche mashujesz(wpisujesz cos po 2 x zeby weszlo napewno itp.) i stad wlasnie sie to bierze.
Spokojnie,ja mialem to samo.nienawidzilem tego ale teraz po tylu latach gry nawet mi to nie przychodzi do glowy ze mozna zrobic to ladowanie wtedy gdy nie chcesz
proponuje wiecej i bardziej czysto grac/trenowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:48, 13 Kwi 2006 |
|
 |
kowal
Bywalec
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
nie tyle mashowanie bo akurat gram na sticku wiec trudno zmaszowac choc akurat na optykach sie da:P to głupi nawyk z KOFa tam własnie sie klepie szybka noge i kuca na zmiane i wstaje gdy sie jest w bliskim dystansie aby zmylic przeciwnika (głownie przy graniu Yuri sie tego uzywa sporo) i utrzymac w niepewnosci potem sie tak doczłapuje do niego i jak klepnie dla prewencji niski blok albo kucnie to sie sadzi niski-krotki skok co włazi na overheda. Probowałem te zmyłki przenies do GG i tyle ze zamiast skoku wpakowac tego jej kopa płanacego za łeb ale ale własnie miałem niespodzianke z tego doładowania zbyt czesto, zreszta ten cios i tak jets troche zbyt wolny aby sie tak bawic. Ale design ma fajny ta postac taki Liu Kang w spodnicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:56, 13 Kwi 2006 |
|
 |
LosChomikos
Nowy
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
No to ja jako Jamowy n00b mam pare pytanek.
1. Najbardziej przydatne i uniwersalne kombosy po parry.
2. Co robić po RC 6HS? Widziałem, że ludzie często to robia.
3. Kiedy bezpiecznie jest wejść z kombosem po IAD?
4. Jak długo zajęło wam nauczenie się FRC po rzucie? Ja mam z tym cholerny problem...
5. Czy FRC po 2D ma jakiekolwiek zastosowanie poza mixupami?
To tyle na razie:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:45, 27 Gru 2006 |
|
 |
Cieślak
Weteran
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
1. zalezy co sparujesz
2. to gwiazda śmierci xD można zrobić JI i dash albo normalnie RC i combo
3. co to jest IAD? ;=))) ale ze mnie noob
4. FRC tutaj jest bardzo łatwe hmhm może z jakieś 5 minut
5. tak, można go użyć jako zmyłki na niektóre postacie [FA, PO] bez FRC mozna po nim zrobić combos, a z FRC na każdego 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 3:06, 28 Gru 2006 |
|
 |
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
O kufa, Cieślak, IAD - instant air dash. Nie załamuj mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:37, 28 Gru 2006 |
|
 |
LosChomikos
Nowy
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
2. to gwiazda śmierci xD można zrobić JI i dash albo normalnie RC i combo
Ta, głupie pytanie... Ciekawi mnie tylko co robią ludzie, kiedy wejdzie im 6HS na blok i tension nie maja... Chyba nawet jak wejdzie na czysto to bez cancela może być niemiło.
IAD>214K>[wylądować]>dash>6K>5S[daleki]>jc>jK>jD[wchodzi pierwszy cios]>3Kicks
O co chodzi w części po upadku na ziemie i dashowaniu na niego? Jakim cudem zrobić o tak szybko, żeby on nie zdązył wstać? Toż to Hardkor!!!
Aha, sorry za oftop, ale: Czy mógłby mi ktoś w końcu po ludzku, łopatologicznie wyjaśnić czym jest, do czego i jak wykonać Jump Instal???
Tak wogóle to pozdrawiam ludzi z Polski grających w guilty geara:) Widziałem HorH2 i kopara opada:P Pamietam, ze jak zacząłem go oglądac uważniej, to jeden kombos mnie rozbawił, ten z 09:28. Nawet go sobie spisałem, chciałe sie nauczyć i wogóle... Ale po cholere komu kombo z dwoma czerwonymi cancelami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 13:33, 28 Gru 2006 |
|
 |
Fuji
GUILTY GEAR

Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
http://www.ggteampoland.fora.pl/viewtopic.php?t=52&start=0
tu znajdziesz wszytko co chcesz wiedziec na temat gry
a jka nie skumasz ztego linka to np na jasku
sprobuj zrobic tak najpier zrob High jump zeby takie cienie za toba byly i sprobuj podskoczyc nie uda ci sie bo nie zrobiles HJ wiec podejsc do przeciwnika i wcisnij Kick i tutaj rowno z K GORA i potem szybko Slash I wtedy zrob szybko HJ i juz bedizes zmogl podskoczyc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fuji dnia Czw 14:01, 28 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 13:58, 28 Gru 2006 |
|
 |
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
Z tego co pamiętam to po 6HS jest małe opóźnienie nawet na trafieniu, ale nie ma tam chyba żadnej kary.
Co do JI to jest to po prostu wpisanie skoku podczas ataku, i wykorzystanie go podczas jakiejś techniki która kończy się w powietrzu lub jest przerywana podczas bycia w nim (np robiąc RC podczas 6HS Jam przez kilka klatek jest w powietrzu) a kiedy normalnie nie można już skoczyć. To tak najogólniej, to jest dość szeroki temat i jest parę rodzajów jump instala. Później w mechanice gry wypisze szerzej rodzaje i przykłady.
Fuji tam jest "trochę" braków, można powiedzieć że tam nie ma 10% wiadomości o mechanice gry, ale mam zamiar się tym w przyszłości zająć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:00, 28 Gru 2006 |
|
 |
|