Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Jam dla poczatkujacych XX/
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Jam Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Jam dla poczatkujacych XX/
Autor Wiadomość
LosChomikos
Nowy


Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Ta, średnio fajnie. Mam duży problem z wyćwiczeniam blokowania i ogólnych podstaw przez to, że głównie gram z kompem. Kończy sie na tym, że jak zaczelismy sobie robic regularne sparringi od jakichś 3 miechów to dostaje regularny (pipipi). Od ostatniego spotkania z tym kumplem zacząłem uczyć sie rzeczy z tego cm:

[link widoczny dla zalogowanych]

mam problem z kombosami po IAD>214K. Ni cholery nie wchodzą.
A wogóle to mógłby ktoś rzucić linkiem do jakiegoś wartego uwagi cm?Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:08, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
nom bardzo dobre cm na podstawowe komba poprstu jak chcesz zrobic IAD z 214K to postawmy ze jestes po prawej stronie areny i wcisnij bardzo szybko bardzo ukos gorny i lewo(bo jestes po prawej stronie) i jak wcisniej lewo to jam powinna robic nad ziemia dasha czyli IAD i wtedy jak wcisniesz lewo to bardzos szybko wpisz 214k

i wtedy jam powinna zrobic IAD z 214K ale nie mart sie nawet kojiemu(najlepsza jam w PL i w Europie) nie za kazdym razm mu to wychodzi a jak mu nie wyjdzie to ma wpierdziel wiec trzeba dobrze to wytrenowac


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:28, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
LosChomikos
Nowy


Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Spoko. narazie chyba poprostu skupie sie na kilku prostszych stupach i bede je ćwiczył z ruszającym sie przeciwnikiem.
Zastanawiałem sie kilka razy nad graniem Millią - świetnie się ją prowadzi, szczególnie przyjemny wydaje sie pressing i mixupy w rogu. tylko nie wiem jek to wszystko sie pozmieniało w slashu, bo ponoć taki Edek na przykład (który w reloadzie był chyba najlepszą postacią do gwałcenia w rogu) już nie robi tak miło... Ja tam róznicy nie zauważyłem zbyt wielkiej, bo u mnie gra nim ograniczała sie do mashowania głównie:) Mimo to, jest jedną z moich trzech ulubionych postaci:D


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:37, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Hiryu
Bywalec


Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławskie zadupie z dala od wszystkich ;_;

Post
Millia w Reloadzie jest za-je-bias-ta po prostu
niestety, w / trochę ją osłabili, głównie przez zabranie jej świetnego HS w powietrzu, co utrudnia nieco jej normalne komba. Jak się jej komba w powietrzu teraz prezentują teraz do końce nie wiem, bo tylko ją oglądałem, może Fuji albo Cieślak się wypowiedzą. Jakby nie było nadal ma świetną grę w polu, więc to i tak fajna postać Kwadratowy
Grałem nią w #R, ale jej niska odporność to duży minus, jeśli nie ma się gry w polu opanowanej na japońskim poziomie Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:28, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Cieślak
Weteran


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

Post
a co to ja jestem ?? xD nie no, Millia w Slashu jest słaba ;( może ma wszystko fajne, ale bardzo rzadko są jej walki ;( a już nie mówię o dobrych walkach ;(


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:21, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
ewidentnybrakumiejętności
Bywalec


Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mińsk Mazowiecki

Post
Hiryu napisał:
Millia w Reloadzie jest za-je-bias-ta po prostu
niestety, w / trochę ją osłabili, głównie przez zabranie jej świetnego HS w powietrzu, co utrudnia nieco jej normalne komba. Jak się jej komba w powietrzu teraz prezentują teraz do końce nie wiem, bo tylko ją oglądałem, może Fuji albo Cieślak się wypowiedzą. Jakby nie było nadal ma świetną grę w polu, więc to i tak fajna postać Kwadratowy
Grałem nią w #R, ale jej niska odporność to duży minus, jeśli nie ma się gry w polu opanowanej na japońskim poziomie Jezyk

Hiryu wie co mówi Wesoly Ale tak poważnie słaby defence jest spowodowany tym, że Millia jest szybką postacią, wyobraźcie sobie co by było, gdyby miała defence Potemkina Wesoly ja osobiście się przyzwyczaiłem do takich a nie innych parametrów i mnie odpowiadają najbardziej ze wszystkich postaci. Jak mówicie, że jest słaba w slashu to nie gram w to:P


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:29, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Millia nie jest słaba, do tego jest to bardzo fajna postać. Pit bardzo dobrze ją prowadzi, biorąc pod uwagę to, że w tą grę nie gra.
Los ja bym ci radził granie postacią którą lubisz, granie na silę kimś kogo nie czujesz to nie jest to.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:59, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
dobra panowie koniec offtopa milla jest bardzo dobra jak i kazda inna postac ale przyznam ze w reload bylo sto razy ciekawsza


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:18, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Hiryu
Bywalec


Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławskie zadupie z dala od wszystkich ;_;

Post
Prawda Fuji, w #R to była postać
Ale przede wszystkim rację ma Liber. / to jest gra o dosyć wyważonych postaciach, przy odpowiednim opanowaniu każdym można poginać ostro, nieważne czy to Robo Ky, Sol, Millia, Edek czy nawet Zappa. Jasne, są postaci łatwiejsze i trudniejsze, ale jeśli coś Ci w Jam nie gra, to pooglądaj CM/walki innych postaci no i sam pomyśl, kto Ci się podoba. Ja gram Testem 100% dlatego, że go lubię a to, że przy okazji jest całkiem niezłym tierem tylko mi grę uprzyjemnia.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:02, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Jam Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin