Autor |
Wiadomość |
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
No w 2:54 min jest tak że Ino leciutko się wznosi. Co jest normalne bo sama animacja HCL to powoduje. I ja w ten sposób właśnie robię.
Zassaj sobie to [link widoczny dla zalogowanych]
filmik 2xHCL i jeden bonusowy (z którym męczyłem się 20 min xD)
Najciekawsze w tym filmiku nie jest ów HCLx2 tylko to jak wygląda imput data do tego.
Jeżeli to nie żaden bug (raczej nie) to by znaczyło że można sobie sporo skrócić z montiona przy drugim i następnym HCL, co by trochę sprawę ułatwiło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:43, 04 Lip 2006 |
|
|
|
|
Fuji
GUILTY GEAR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
RESPECT!!!
zastanowie sie czy to dalej cwiczyc
jak robisz HCL2x TO DRUGI MOZNA JESZCZE SZYBCIEJ WPISAC ALE I TAK JEST COOL
mhmh tego dasha musze sie nauczyc poznije wrzuce kombosy ino jakie ja potrafie nie wiem czy sa dobre ale zobazcy sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:34, 05 Lip 2006 |
|
|
Fuji
GUILTY GEAR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
o to moje srednie kombosy moze nic specialnego ale to juz chyba cos na okolo 4godz treningu tylko sa 3 kombosy bo na wiecej cieslak nie pozwolil bo ogladal TV
co do kombosow praktycznie wszystko to samo ale jak bym umial HCL-DASH to bym tam napewno gdzies wasadzil i by bylo jeszcze bardziej efektownie ale coz moze sie naucze?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:16, 05 Lip 2006 |
|
|
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
Takie combosy jak na osobę która w ogóle nie gra Ino (bo czym są 4 godziny) nie są wcale takie średnie:P.
Ja na pewno nie będę się dalej tego uczyć, nie widzę sensu póki nie gram Ino i nie mam zamiaru nią grać. Póki co mam jeszcze sporo do nauczenia swoimi main charakterami .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 11:20, 05 Lip 2006 |
|
|
Fuji
GUILTY GEAR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
u nas we wlocku nie ma z kim grac wiec sobie wybieram najtrudniejsze postacie chodzi mi o kombosy i mam zamiar sie ich nauczyc
Wiec tak Johnny.Sol.Milla umiem juz i jeszcze 2postacie wiec ino i chcialem eddiem ale nim trzeba przytrzymywac guziki a padzie jest to nie wykonalne
to jest bezsensu ale moze sie przyda to do jakiegos Combo Movie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 14:48, 05 Lip 2006 |
|
|
Fuji
GUILTY GEAR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
za choja nie moge zrobic tego dasha na padzie to jest chyba nie mozliwe ale wydaje mi sie ze wciskam ten pieprzony przod przed Frc i rowno z Frc wciskam kolejny przod i choja mi robi dasha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:09, 05 Lis 2006 |
|
|
Venom master
Początkujący
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Niezrozumiałem wiele, ale co tam, może o czym innym gadaliście^^'
Jak odpalić Megalomanię?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:09, 18 Lis 2006 |
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
ten atak ma tylko boss I-no. Zwykla I-No tego nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:34, 19 Lis 2006 |
|
|
Fuji
GUILTY GEAR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
hmmm robie i nic mi nie wychodzi chyba sobie odpuszcze!!
na padzie to chyba nie wykonalne chyba ze jestes chodzacym maszyna hehe zartuje ale dla mnie to juz za duzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:47, 23 Gru 2006 |
|
|
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
Jest wykonalne skoro zrobiłem to po kilkunastu minutach prób nie grając w ogóle I-no.
Obecnie po 2 dniach grania nią wychodzi mi to z około 40% skutecznością metoda z jump instalem, przy czym te 40% to oczywiście tylko ilość prób w których wyszło FRC.
Przede wszystkim, NIE DA się tego zrobić bez JI lub TK. Czyli stojąc na ziemi i po zrobieniu 632146+K 6FRC6 postać nie zrobi AD.
Z pozycji stojącej AD po HCL FRC jest możliwy tylko poprzez TK. Czyli bardzo szybkie 632147896+K lub 6321486+K i tym podobne.
Kombinacja na której ćwiczę Jump Instalowane HCL FRC to cS, HS (oba te ataki posiadają JC czyli jump cancel więc nie ważne przy którym wpiszemy skok, ja to robię cS, 8HS).
Ważne by 632146+K 6FRC6 weszło w nawyk jako jeden motion. Ja rozłożyłem go na czynniki pierwsze i najpierw uczyłem się przez kilkadziesiąt minut samego HCL 6, tak by przód łapał ułamek sekundy przed okienkiem FRC, to ważne by nie zrobić za wcześnie bo jeżeli wpiszemy 6 około 10 klatek przed pojawieniem się okienka FRC to bufor wymaże te 6 zanim naciśniemy drugie 6 po FRC.
Następnie uczyłem się HCL 6FRC, po jakiś 2 godzinach robiłem to już prawie za każdym razem wciskając pierwsze 6 w dość bezpiecznym momencie (jak sprawdzałem jest to zazwyczaj 5-3 klatki przed pojawieniem się okienka FRC).
Na koniec dodałem ostatnie 6 do notacji i posiedziałem nad tym z godzinkę. Jak sprawdzałem na wykazie motiona, tamte poprzednie kroki dały rezultat bo za każdym razem, mechanicznie, wciskam pierwsze 6 chwilę przed okienkiem FRC.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:42, 23 Gru 2006 |
|
|
|