Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Bugi i błędy [wersja - Automat]

 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Hokuto no Ken Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Bugi i błędy [wersja - Automat]
Autor Wiadomość
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post Bugi i błędy [wersja - Automat]
Po obejrzeniu wielu filmików doszukałem się kilku bugów i moim zdaniem błędów w grze w grze. Mam nadzieje, że poprawią je do momentu wyjścia gry na PS2.

Z tych bugów i błędów co zauważyłem:
- włączająca się czasami sama muzyczka od Fatal K.O.
- w niektórych rundach postaci prawie w ogóle nie wydają okrzyków
- duży stopień odbijania się postaci od ścian
- postać kiedy opada na ziemie w każdym momencie może zostać trafiona jakimś ciosem w kierunku low'a
- Fatal K.O. Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:25, 14 Lut 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
Jak bedzie fatal K.O to wogule tej gry nawet nie bede wachal bo nie bedzie sensu!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:55, 04 Mar 2006 Zobacz profil autora
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Czym oglądam więcej walk i czytam więcej informacji zauważam więcej niedociągnięc w grze. Prawie każda postać może wykonać coś w rodzaju dust loopa. Mam nadzieje, że do premiery na PS2 zostaną poprawione niektóre rzeczy. Miejmy nadzieje, że jeżeli wersja na PS2 pozostawi Fatal K.O. i kilka rażących niedociągnieć Arc System zabierze się od razu za jakimś #Reload'em z kilkoma nowymi postaciami.
Pożyjemy zobaczymy....


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:06, 09 Mar 2006 Zobacz profil autora
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Prawdopodobnie odkryto infinite'a Raoh'a, ale nie jest to do końca potwierdzone, bo nikt tak naprawdę na filmikach tego nie pokazuje.
Ogółem Japończycy zaczęli grać w Hokuto po 3 rundy i w takim ustawieniu moim zdaniem Fatal K.O. nie przeszkadza, bowiem przeważnie wykorzystać można go wtedy 1 raz w walce, a czasem nawet w ogóle.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 7:46, 06 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Hokuto no Ken Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin