Autor |
Wiadomość |
Slide
ADMIN
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
Wto 13:06, 09 Maj 2006 |
|
|
|
|
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
Drogie te ost'y. Wie ktoś gdzie można taki ściągnąć (jak nie cały to część kawałków)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:38, 11 Maj 2006 |
|
|
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
najszybciej znajdziesz je na torrentach lub p2p, pamietam ze kiedys jak jeszcze fighting korner isstnial tam wrzucali, wiec moze ktos to ma na kompie :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:16, 11 Maj 2006 |
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
To ja teraz podam bardzo zajebistą strone
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:34, 11 Maj 2006 |
|
|
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
Pytanie może powinno pojawić się w sprawach dot. systemu gry. Ale nie chcę tam śmiecić.
Więc, czy są gdzieś podane szczegółowe informacja na temat systemu gry? Szczególnie interesuje mnie sprawa priorytetów ciosów, bądź co bądź nie są one losowane niczym kulki w totolotku, lecz muszą się one rządzić jakimiś prawami (i chcę te prawa znać) .
Na zlocie Anji Ice'a przebił swoim K z powietrza moje (Dizzy) HS z powietrza :ANAL: nie_wiem_dlaczego, ale miałem niezłego lola. Potem dowiedziałem się jednak że Anji ma słaby priorytet ciosów z aira co tym bardziej mnie zdziwiło .
Tak wiec by uniknąć moich ciągłych zdziwień. Czy ktoś wie jakimi prawami żądzą się priorytety podstawowych ciosów ?
Czy nigdzie takie info nie jest podawane :,< ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:10, 01 Cze 2006 |
|
|
ostatni_tyran
Użytkownik
Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Hmm. Tak na zdrowy rozsadek, to na pewno predkosc ciosu, klatki, w ktorych jest aktywny, hitbox (ja np. przebilem superem Johnny'ego jakis crossup z powietrza Anjiego, jak byl on centralnie nad glowa Johnny'ego) oraz ewentualne klatki niewrazliwosci w animacji okreslonych ciosow czy autobloki Anjiego. Ale nie znam na to zadnego gotowego wzoru, pozostaje praktyka.
A takie informacje, o ktorych pisze, mozna znalezc we framedacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:57, 01 Cze 2006 |
|
|
kowal
Bywalec
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
na gamefaq sa faqi do pojedynczych postaci sa tam czasem tabele - gdzies widziałem taka z podcinaka do Venoma na kogo jakw łazi i czy daje 1 czy 2 hity jak szybko postac wstaje podcieciu i takie tam. ale nie chciało mi sie tego uczyc i tak:P
priorytety GG sa ostro powalone ale i tak lepsze niz SF.
w KOF priorytety wynikaja głownie counterow i zwyczajnego przenikania spritow przez co jasno mozna okreslac co i z jakiej odległosci wejdzie priorytetem przynajmniej w2k2 tak było bo w 2k3 juz to kopac system zaczeli i random sie zaczoł robic.
tutaj trzeba siedzic w grze non toper i kazda postac znac bo jak gear skoczy z noga to nie wiadomo czy kolizje ma na trampku, na dupie czy na fleshu co leci poł metra przed obcasem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:02, 01 Cze 2006 |
|
|
ostatni_tyran
Użytkownik
Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
OT - no jesli myslimy o tej samej tabelce, to ona akurat nie ma z tym nic wspolnego, bo przedstawia predkosc wstawania kazdej z postaci w grze po zlykaniu jedno- badz dwuhitowego 2D Venoma. Ale moze rzeczywiscie cos w tym klimacie na gamefaqs jest, ja o tym nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:06, 01 Cze 2006 |
|
|
Fuji
GUILTY GEAR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
najlepsze ciosy postaci oczywiscie nie specialne i to pisze z mojego doswiadczenia z tymi postaciami moze sie komus przydadza
johnny -dol + HS( jeden z lepszych ciosow w grze), S(z daleka) dol+S, przod+P
sol - Dol+D, przod+P, S, i moze dol+HS na spadajacych
KY - prawie wszystko wiec nie ma co wypisywac
bRIDGET ---------------------
Robo-Ky - chyba HS ale teraz za abrdzo nie wiem jak w slashu
Slayer - przod HS(chyba) dol + D
May---------------------
axl--------------------
anji cieslak mowi ze na ziemi sa wszystkie dobre
Eddie - dol+D(chyba) i tez nie jestem pewny dol+S i Dol+P
Baiken - przod+P, DOL + D tu sie bardziej Slide wypowie
Venom - dol+D, dol+S( w #R a w slashu nie wiem)
Potemkin- przod+P, generalnie wszystko ma dobre tylko tzreba wiedziec kiedy urzyc
Jam - dol+S, dol+D chyba, Dust,
Faust - wyopisywac w nieskonczonosc
testament - przod+P, dol+HS,
INO- ---------------------
chipp ----------------------
milla- przod+P, [przod+K, dol+D.
zappa --------------------------
dizzy - HS. K,
to jest tylko w moich przypadkach w jakis tabelkach mzoe byc kompletnei cos innego ale mysle ze dobre wypisalem ciosy(chyba)
POZNIEJ NAPISZE JAKIE SA NAJLEPSZE W AIR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:06, 01 Cze 2006 |
|
|
Bellevar
Użytkownik
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
|
|
|
| | najlepsze ciosy postaci oczywiscie nie specialne i to pisze z mojego doswiadczenia z tymi postaciami moze sie komus przydadza
...
Baiken - przod+P, DOL + D
...
|
Ja bym jeszcze dodał przede wszytkim 6K i jeszcze 2S.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:13, 01 Cze 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|