Autor |
Wiadomość |
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
pewnie zrobia tak, ze aby uzyskac odbicie od sciany trzeba bedzie uzywc na to 25% tension na force break'a. wogole podobno postac, ktora chce rzucic na moment przez rzutem swieci sie na bialo, co sygnalizuje moment wyrwania :/ ale za to z command throw'ow( rzut wpisywany) nie mozna sie wyrywac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:53, 28 Sie 2006 |
|
|
|
|
Fuji
GUILTY GEAR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
force break'a.????????????
epic malo postaci ma rzut wpisywany chyba ze dodadza kazdemu dla mnie wyrywanie sie z rzutow to kwas probuja dorownac do sf3 parry,wyrywanie sie z rzutow i jeszcze pare innych rzeczy wyciagnietyuch z innych gier
a GG slynie z dobrego i swojego systemu a jak to zmienia to nie cche wiedizec co sie stanie z najlepsza bitka 2D??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:18, 28 Sie 2006 |
|
|
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
force break=25% tension i masz ulepszona wersje zwyklego ciosu.
np edek nie ma juz unblocka, bo duzy swider to force break normalnego swidra i robisz go 22 D + 25% tension.
FB Milli to np dysk w powietrzu.
Potka to Pot Buster w powietrzu.
Slayera to dopakowany pile bunker. itd itd
teraz nie maja, ale juz wiadomo, ze np Test taki rzut bedzie mial. mnie ciekawi te 5 czaszek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 1:08, 29 Sie 2006 |
|
|
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
Nie zdziwię się jak jedna z nich będzie się naprowadzać.
| | wogole podobno postaci, która chce rzucić na moment przez rzutem świeci się na bialo |
Czyli jednak dla każdej postaci będzie inny moment wyrwania z rzutu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 10:11, 29 Sie 2006 |
|
|
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
Bridget:
Force Break:
Roger Rush: 5 hits and stagger lowered? Hit stun maybe?.
Roger Hug: Speed and efficiency improved, can be performed in Air.
New Special:
No new specials.
Voices:
Rolling movement now has a "special move" voice added.
New voice actress.
Color:
No color changes as of yet.
Specials:
There's now going to be a difference between HSS_5 and HSS_6. Distance apparently.
Normals:
5P auto taunt removed, obviously.
6K now has an FRC.
Buri now has a descent throw. You can RC for 5K~6S~B&B. Increased Frame advantage after throw so Buri gets an actual set-up XD
Stats:
Her defense is lowered. Possibly even below Chipp(Slash) <----Hahah
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:25, 29 Sie 2006 |
|
|
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
gore: to prawdopodobnie jest slide
dol:tak wyglada slash back
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:33, 29 Sie 2006 |
|
|
Fuji
GUILTY GEAR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
katastrofa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:50, 29 Sie 2006 |
|
|
ostatni_tyran
Użytkownik
Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
No i okazuje sie, ze Slash Back to "tylko" lepszy IB, w dodatku z kara, jesli nie trafimy precyzyjnie na atak przeciwnika (timing pewnie bedzie podobnie wyzylowany jak przy IB, bo inaczej to nie mialoby wiekszego sensu).
Ja mysle, ze tym gosciom naprawde zalezy na tym, aby kolejne ich gry byly jak najbardziej uczciwe i wywazone (no, moze w najgorszym razie stawiaja to na drugim miejscu za mamona ), dlatego ciesze sie na mysl o nowym, jeszcze bardziej rozbudowanym GG. Inna rzecz, ze do pelni szczescia wystarczylby mi zwykly XX/ ze zmniejszonym damage z VV i poprawionymi paroma rzeczami, ale jesli mam w perspektywie czasu dostac nowa gre z tej serii, ktora chyba nigdy nie zawiodla fanow (Isuka?), to ciesze sie na te mysl. A na razie jest Slash i jesli okaze sie, ze Core zawiedzie na calej linii (widze na to jakies 1% szansy), to zawsze bedzie mozna zostac przy XX/. A jesli np. bedzie tak, ze Core wyjdzie na domowe sprzety dopiero za rok z gora i to w dodatku na PS3, to wielu z nas bedzie i tak przez dluzszy czas skazanych na Slasha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:16, 29 Sie 2006 |
|
|
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
nie wiem w czym Fuji widzisz katastrofe??
patrzac na te screeny podoba mi sie nowy design. co do slasha back'a to po ujawnieniu dzisiajszych info nie wiem po co on wogole jest potrzebny skoro jest instant block, a co do slide'a to bardzo fajny dodatek, dodajacy troche realizmu, bo po pile bunkerze realizm podpowiada, ze postac leci szorujac po ziemi nowe areny tez sa niezle, choc moglyby byc bardziej interaktywne lub cos podchodzacego pod MvC2/CvS2. same dodatki do postaci tez wygladaja ciekawie(no moze poza zabraniem loopow), widac ze nie jest to juz tylko: 2 nowe areny i 2 nowe postacie, ale cos jakby GGX3.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:11, 29 Sie 2006 |
|
|
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
Zajebiste. Już się nie mogę doczekać tej gry.
Te żółte kółeczko rządzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:23, 29 Sie 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|