Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Guilty Gear: Accent Core -Dyskusja Ogolna
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20, 21, 22  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Guilty Gear Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Guilty Gear: Accent Core -Dyskusja Ogolna
Autor Wiadomość
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Mocne Komby po rzucie to ma Johny. Da sie wycisnac ze 180-200 damage'a. Wiem, bo wlasnie sie w to bawie.
Swoja droga nie mam pojecia jak maja wygladac wyrywki z rzutow w powietrzu, bo przeciez rzut z powietrza jest najlepszym gasicielem recovery i bursta, wiec to by bylo boez sensu sie moc wyrwac w tych 2 sytuacjach.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:27, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Macie jakies filmiki gdzie WIDAC te roznice, o ktorych mowa?
Widzialem tam z jeden filmik, ale jakbym slasha ogladal. Gdyby nie nowa arena nie powiedizalbym, ze to nowy GG...

BTW. Zbychu mam czas teraz prawie zawsze tylko do Ciebie nie bede wpadac, bo nie dziala u Ciebie mi stick.

Aaa i wlasnie brak wall bounce jest bardzo dobry wreszcie nie bedzie tych przegietych combosow johnnym i spolka Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Slide dnia Pon 18:37, 28 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Pon 18:25, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
skad ci niby mamy wziac takie filmy?? te co sa zostaly nagrane i tak fuksem z ukrycia. a te zmiany opisuja ludzi, ktorzy mieli stycznosc z tym automatem.

a tak BTW: 9 lvl jaska to plotka, tak samo jak judgment i raven, a I-no ma cios, ktory zapodaje wall bounce-_-' wiec jak widac, nie ma sie czym podniecac, bo ktos rzuci jakas plotke, a reszta ma kisiel w majtkach.....

Cytat:
Aaa i wlasnie brak wall bounce jest bardzo dobry wreszcie nie bedzie tych przegietych combosow johnnym i spolka


he he he chyba zapomniales o baiken-_-'


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:36, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Mi jedno sie nie podoba po tych filmikach :/ stara muzyka ... jak juz zmieniaja areny to i muze by mogli nowa

Epic wpadnij jutro do mnie ... ?

Epic napisał:


Cytat:
Aaa i wlasnie brak wall bounce jest bardzo dobry wreszcie nie bedzie tych przegietych combosow johnnym i spolka


he he he chyba zapomniales o baiken-_-'


Mi to nie bedzie przeszkadzac, nie to co Zbychowi, ktory jeden moj blad i cale zycie mi zabiera XD


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:39, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
wiesz to jest pierwsza beta, fajnie, ze sa nowi voice actorzy (albo ci z wersji koreanskiej?).

a baiken straci rpzeciez dustloopa, tak samo test no chyba, ze on dostanie cos nowego z tym HS ex beast.

odezwij sie na gg to sie dogadamy z tym graniem Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:22, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
A najbardziej na braku wallbounce ucierpi Dizzy. Chyba zmieniam postać...

Cytat:
Swoja droga nie mam pojecia jak maja wygladac wyrywki z rzutow w powietrzu, bo przeciez rzut z powietrza jest najlepszym gasicielem recovery i bursta, wiec to by bylo boez sensu sie moc wyrwac w tych 2 sytuacjach.

Piszą że okienko na wyrwanie się z rzutów jest bardzo krótkie, coś około 3 klatek. To za mało by wyrwać się na reakcję, a wystarczająco dużo by przewidzieć ruch i mieć 50% na wyrwanie się. Probe grasz w SF3 i sam wiesz że nie łatwo jest się wyrywać w grze z tak małym okienkiem (chyba że przeczytasz kolesia jak książkę). W GG jest większe tempo i nie sądzę by wyrywanie się z rzutu było częstym zjawiskiem na poziomie jakim my gramy (jeżeli to prawda z tym małym okienkiem). Prawdopodobnie większość trow escapow będzie przypadkowa (typu 2 graczy chciało rzucić w prawie tym samym momencie przy pomocy 6HS).


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:31, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
hmmm no raczej jej sie nie usmiecha pomimo powrotu do Dizzy z #R:

-Fish do not disappear when hit.
-New slash move in air. command is 2s. (probably her EX j.s sprites)
-Gamma ray slightly stronger
-Dizzy takes more damage and dies even easier<----- LOL
-Homing bubble, lasts roughly 3 seconds.
-Scythe move (formerly 236s and 623s) new input using k. This was probably done so you can do setups where you hold the spear and use scythe without negative edging the spear.
-2k gatling into 5hs?
-J.Hs slower
-New colors and voice acting.

ale to nic nowego, bo kazdy jak na razie dostaje baty ::hmm::


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:30, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Ja jestem optymistycznie nastawiony do tych zmian DI. Raczej bardziej krucha od Chippa nie będzie;].


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:56, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
dobra ledwo co przeczytalem te posty i uzywacie takich slow co wogule ich nie znam z gry ale to nie wasza wina

dobra o co chodzi z tym ground bounce co to jest co to robi????????????? i jakby ktos mogl to niech napisze jakie sa zmiany w systemie PO POLSKU

jak na razie gra smierdzi chojem najgorsze bedzie wyrywanie sie z rzutow to jest maxymalna glupota jak cchesz dobrze rzuczac w air i na ziemi to musisz miec dobrego skilla a tu na dodatek ucieczki pfffffffffffff

co do kombosow po rzucie nikt nie ma kombosa po rzucie za 200dmg probe nawet nie 1/4

dlaczego nie bede mogl juz robic infinita jaskiem to jest moja ulubiona akcja

chippa nie bedzie???? musis byc to co zrobia ludzie jak nim grali od samego poczatku

MI SIE TO WSZYSTKO NIE PODOBA


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:11, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
ostatni_tyran
Użytkownik


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Chipp bedzie.
Wiele ciosow nie bedzie juz odbijalo od sciany, np. Pilebunker Slayera. Za to dojdzie "slide", czyli przeciwnik szorujacy plecami po ziemi - z tego, co rozumiem, to generalnie pozwala na kontynuowanie combosa.
Bandit Bringer Sola nie ma wlasciwosci "ground bounce", czyli nie robi tego, co w Slashu, zamiast tego daje ow "slide".

Wyrwania z rzutow w powietrzu to zly pomysl. Wyrwania same w sobie... zobaczymy.
Zappa jak na razie ma prawie same zmiany na plus, a to, co mu zabrali, pewnie da sie zastapic czyms innym Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:34, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Guilty Gear Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 5 z 22

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin