Autor |
Wiadomość |
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
No wlasnie. Tak jak mowilem, nie ma co panikowac wall bounce musi byc, najprawdopodobniej tylko na clean hicie albo na EXie, ale jednak. a pomysl z koniecznoscia wydawania paska, na duzy damage jest dobry, bo bardziej bedzie sie wtedy czlowiek troszczyl o pasek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 8:46, 28 Sie 2006 |
|
|
|
|
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
kurde Probe ty ciolku-_-' napisalem, ze na ekranie wyboru niektore okienka byly zasliniete=chybaniewszystkie psotacie byly dostepne=beta wersja z nie wszystkimi postaciami, ktore beda w grze teraz rozumiesz??? -_____-'
co do WB to tak przynajmniej pisali na DL(i ze ma go zastapic ten Slide, ale o co kaman to ja nie wiem :/)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:43, 28 Sie 2006 |
|
|
NemoKOF
Początkujący
Dołączył: 19 Lut 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Chyba dorzuce swoje 3 grosze do dyskusji.
Otoz, jak juz ktos tu napisal - system praktycznie stoi w miejscu od XX. Jedni pytaja "Czy to zle?" inni "Czy to dobrze?" a nikt nie dostrzega jednej prostej rzeczy - autorzy tej smiesznej gry chca ja tak usprawnic, zeby NIC nie bylo pewne i widac to po wydawanych "nowych wersjach" tej dziwnej gry. W XX byl dust loop sola? Postarali sie wiec w #R i w Slashu zniwelowac jego dzialanie. Dzialy sie dziwne rzeczy Eddiem w #R?? No to probujemy to poprawic.
Wiadomo, ze jak wiadomo o co chodzi, to chodzi o kase ale wedlug mnie, siedzi tam kilku pasjonatow ktorzy chca stworzyc gre idealna. Wiadomo, ze tego nie zrobia ale przynajmniej probuja.
My, jako gracze niechcemy chyba, zeby 90% graczy na jakims tam smiesznym turnieju gralo Solem czy Faustem? Jaki ma to sens? Pamietam dyskusje tego typu jak ta tutaj nad sensownoscia wprowadzania Bursta (jeszcze za czasow GGX). Sami sobie odpowiedzcie na pytanie czy bylo to dobre posuniecie
Pozdrawiam
P.S. Nie zdziwilbym sie, gdyby gra zostala wydana na nowe konsole (przemawia za tym HDTV rzadzace juz w USA i Japonii) i udostepnienie graczom mozliwosc sciagania latek np z Xbox Live!. W ten sposob (nie dokladnie w ten, bo gra jest na PC) postapil blizzard ze Starcraftem i do dzis graja w ta gre rzesze zoltych wariatow.
P.S.2. Chcialem wam tylko przypomniec za%$#@ta gre Tekken 4 w kotrej 95% graczy gralo Jinem - super, cos takiego mi sie "marzy" - 99/100 Faustow na turnieju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:19, 28 Sie 2006 |
|
|
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
| | Pamietam dyskusje tego typu jak ta tutaj nad sensownoscia wprowadzania Bursta (jeszcze za czasow GGX). Sami sobie odpowiedzcie na pytanie czy bylo to dobre posuniecie |
Chujowe. Gdyby nie było bursta, Cieślak by mi go nie łapał, i wtedy mniejsze klepy bym dostawał.
A tak na serio to racja, progres musi być nawet gdy obecna część wydaje się nam prześwietna. Skąd mamy wiedzieć czy np. za 2 lata nie będziemy uważać Core (czy jej kolejnej wersji) za najlepszą część GG. A Slash będzie się nam wydawał pusty (łee nie ma ex, ADC, slidinga, throw breaków;0)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:55, 28 Sie 2006 |
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Teraz cieslak powie:
- Dlaczego akurat Faustow? Wszyscy przeciez wiemy ze to Order Solem gra najwiecej ludzi
Wiem epic.. kutwa. zgrywam sie a ty mi tu wyskakujesz z brytyjczykiem w czapce i najezdzasz walcem na stolec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:59, 28 Sie 2006 |
|
|
Cieślak
Weteran
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
najwiecej osob gra Testamentem no nie Epico ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:54, 28 Sie 2006 |
|
|
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
wlasnie :supz:
a ty Probe sie nie zgrywaj tylko sie naucz grac
hmm szczerze to do Force Brakeow nic nie mam i nawet moze byc to ciekawe, w koncu bedzie wiecej ciosow=bardziej zroznicowany gameplay, to samo tyczy sie tego "parry". ale zabraniu loopow i wyrywaniu z rzutow mowie stanowczo nie :finga:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:10, 28 Sie 2006 |
|
|
NemoKOF
Początkujący
Dołączył: 19 Lut 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Zalezy jeszcze, ile dany loop zabiera. Nie moze dojsc do takiej sytuacji ze klepiesz cala runde, zabierasz typowi jakies smieszne ilosci energi, po czym on trafia cie raz, zaklada jakiegos loopa z ktorego NIE MOZESZ uciec (XX sie klania) i jestes pol LUB WIECEJ energii w plecy :/ Dojdzie do STEKKENOWACENIA tej gry, wszyscy beda grali albo Solem, albo Anjim (niewazne kim, jedna postacia po prostu) i jaka bedzie przyjemnosc z grania?
Jesli sa comba z rzutami w powietrzu za 1/2 paska, niech bedzie wyrywanie z rzutow. Zobaczmy jeszcze jak rozwiaza to wyrywanie swoja droga, niezle bylo to zrobione w VF (3 wysokosci rzutow i wyrywalo sie z gornego p+P, z mida dp+P i z dolnego d+P, japonce umieli wklepac wszystkie 3 po koleji zeby wyrwac sie z kazdego rzutu )
Podam jeszcze jako przykladzik SF3 gdzie moim skromnym zdaniem wyrywanie z rzutow jest zrealizowane BAAARDZO dobrze, nigdy nie ma sytuacji, ze ktos wyrywa sie z rzutow ze 100% celnoscia jak i nikt nie zaklada rzutow z takim odsetkiem sukcesu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:28, 28 Sie 2006 |
|
|
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
ehhh Nemo zostaw juz te X i XX, bo to troche odlegla przeszlosc, a ty ciagle to wspominasz. zyjemy w erze Slasha, tu sa loopy dajace radoche, zaden z nich nie jest jakos przesadnie przegiety(ala dustloopa sola), wiec po co plakac? nie mam na mysli infinita Jaska z X....
a co do rzutow to nie ma mozliwosci odpalenia akcji za pol paska po rzucie ze wzgledu na rotacje i postapujacy damage scaling(a tego na 100% sie nei pozbeda, bo dzieki temu gra byla wystarczajac zbalansowana). dlatego nie uwazam, zeby ta gra potrzebowala kolejnej zagrywki, zeby sie z nich wyrywac.
heh wogole z tego co udalo mi sie rozszyfrowac po przepuszczeniu przez google translate japonskiego Wiki znalazlem ciekawe/smieszne rzeczy:
-Test ma teraz 5 czaszek(P,K,S,HS,D)
-Digger trafia 2 razy i przeciwnik leci w przeciwna strone niz dotychczas -__-'
-jest loop na hitomi max 3 powtorki (tia i pewnie tak "latwy" jak w slashu )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Epic dnia Pon 15:02, 28 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 14:37, 28 Sie 2006 |
|
|
NemoKOF
Początkujący
Dołączył: 19 Lut 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Ky ma dosc mocne comba po rzucie w powietrzu (odbijajac od sciany). Jesli chodzi o przegiecia z tym GG spokojnie mozna wstawic na liste DragonPunch z S Sola, gasi WSZYSTKO praktycznie - lekka przesada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:55, 28 Sie 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|