Autor |
Wiadomość |
Fuji
GUILTY GEAR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
| | Yeah!! nareszcie zmiany johnnego i CHIPPA !!! |
Jakie napisz mi probe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:37, 03 Wrz 2006 |
|
|
|
|
PiT
Bywalec
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: to pytanie jest ciosem wywrotowców reakcji w moją polską godność. Wszystko - więcej znaków nie można
|
|
|
|
dupa nie zmiany, oficjalnego infa jeszcze nie bylo co do czegokolwiek oprocz tego ze bedzie nowy GG. n00bz ;b 9 LVL MF, mwahahahah ;v kierujcie sie zmianami z bety to daleko zajdziecie w tych przypuszczeniach odnosnie tego kto bedzie zajebisty a kto nie ;b
ale zajebista pedofilska emotka: :goodman:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:45, 03 Wrz 2006 |
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
No to tak:
Co do Jaśka:
- EXowany (czyli force break) Jackhound juz nie trzeba bedzie robic z mist stance'a. bo bedzie trzymal wystarczajaco dlugo.
Nowe ciosy:
-return Jack (236+D) mozna zrobic po jackhoundzie- taki powracajacy Hit (cos jak chipp ma alpsha blade i po tym HS)- jak trafi, to dostajesz 1 lev.
-Killer Joker (214+s) wykonywany w powietrzu. jezeli wcisniesz ta kombinacje, to Johny wyskakuje (jak przy DB z ziemi), a po nacisnieciu S... Johny robi Divine blade'a, tlyko... NA UKOS (kat 45 stopni) hehe. smieszne.
Lv2 Finer:
-wysoki nadal ma wall bounce, ale przeciwnik moze sie wczesniej zrecoverowac, wiec mist loop nie jest juz mozliwy
-sredni knock downuje, powoduje ten nowy slizg i bedzie mozna go zkombowac z divine blade FRC... tak pisze
-niski powoduje, ze przeciwnik sie odbija i laduje ZA johnnym (czyli krotko mowiac, zamienia strony) i nie mozna po tym nic zkombowac... przynajmniej tak tu pisze
Divine blade- dobija przeciwnika mocno do ziemi. Pisze, ze juz nie bedzie mozna robic kombów typu divine blade FRC w powietrzu. (.. czyli tych najlepszych )
Mist finer lev. 9 oczywiscie jest tylko plotka
Tyle co jest o jasku.
Hmm a chipp wyglada na ostrego rzeznika teraz:
Z najwazniejszych rzeczy to ma EXowany rzut (buszujacy w zbozu), ktory juz nie jest rzutem (taka sciema tego rzutu w sumie) wyglada jak ten rzut na wstepie, a naprawde robi cos na wzor jest supera 632146+HS, tlyko jeden hit, ktory ma zrec ok. 80 dema.. niezle pewnie bedzie sie cos dalo po tym wsadzic.
hehe.. chipp juz nie krzyczy randomowych japonskich slow, ale faktyczne nazwy atakow przy fire punchach.
Dostal jakis nowy move, ktory ma byc jakims super szybkim odskokiem, dzieki ktoremu moze sie odbic od sciany... czyli dostal wall jumpa jakby nie patrzec.
Alpha blade ma duzo dluzsze recovery, a HP po AB wybija duzo nizej, wiec nie da rady juz zrobic comba z gamma blade.
Ma mniejsze recovery po teleportach na ziemi
Sam gamma blade jest duzo pakerniejszy
2d jest jump cancellowalny... uu nowe mozliwosci kombosikw
zabrali mu wall i ground bounce po ciunterhitach jD i 6K. ale ma ten slide na CH. 6k normalnie kombuje po trafieniu (czyli chipp dostal Testamentowskie 6p )
nonono.. jak to koles na DL napisal: Holy fuck Chipp is a beast... - mi sie podoba
Co do tego slide'a to przeciwnik bedzie sie slizgal po ziemi i bedzie go mozna wtedy bic normalnie podnoszac (bo w trakcie slide'a przeciwnik nie bedzie zaliczany do leżących, tylko mozna go normalnie po tym wbic w powietrze. Wiec bedzie mozna robic bardzo podobne kombosy do tych ktore byly, tylko pewnie troche trudniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:02, 03 Wrz 2006 |
|
|
PiT
Bywalec
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: to pytanie jest ciosem wywrotowców reakcji w moją polską godność. Wszystko - więcej znaków nie można
|
|
|
|
miodzio, a siwa ma kolka w powietrzu, jak przytrzyma j.hs to robi wersje z reload, i wogole zyc nie umierac ;v
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:21, 03 Wrz 2006 |
|
|
Fuji
GUILTY GEAR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
nie wiem czy to dobrze czy zle okaze sie przynajmniej za rok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:07, 03 Wrz 2006 |
|
|
PiT
Bywalec
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: to pytanie jest ciosem wywrotowców reakcji w moją polską godność. Wszystko - więcej znaków nie można
|
|
|
|
no jeden napisal z sensem chociaz ;v
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:00, 03 Wrz 2006 |
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
hmmm.. wiesz poki co dla graczy ktorzy sa teraz jest raczej gorzej, bo przeciez komby po mist finerze wybijajacym w gore, mist loopy i DB frcki byly glownymi broniami johnnego, a teraz ma sie ich pozbyc.. wiec pewnie bedzie juz troszki inaczej sie nim gralo. ALe i tak zobaczy sie opiero jak gra sie ukaze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:24, 03 Wrz 2006 |
|
|
Jar
Nowy
Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
moim zdaniem dadza przynajmniej judgementa z 1 prostego powodu-byl w ggj czytaj stworzyli ta postac od podstaw wiec czemu mieliby jej nie wykorzystac he?
swoja droga top tierem to on bylby spokojnie(w judgemencie ktory jest chodzona nawalanka wyprawia niemilosierne rzeczy wiec w zwyklej odmianie gg tym bardziej)
rzeklem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:22, 03 Wrz 2006 |
|
|
Bellevar
Użytkownik
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
|
|
|
BAIKEN
Force Break BAKU
Zmieniaja sie animacje akcji przy których seal'uje się korzystanie z jakiegoś konkretnego przycisku(p,k,s,hs,d).
Nowy cios SHIRAKU(counter na bloku 412+HS):
Baiken wyskakuje w powietrze i wykonuje ruch zblizony do tego przy Youzansen cross up. wyglada na to, że cios ten nie posiada żadnych klatek niewidzialności ale jeśli cios trafi wtedy można po nim zrobić j.s itd.(jakieś typowe air combo Baiken).
Ciosy specjalne:
SAKURA
- Przy counter hicie nastepuje efekt sunięcia po ziemi
- Niemozliwe jest kontynuowanie kombosem po frc poza rogiem
TATAMI GAESHI
- Trafiona postac leci wyzej w powietrze przez co mozliwe jest tylko kontynuowanie j.p
TATAMI GAESHI(w powietrzu)
- Bardziej odpycha i wybija bardziej pionowo. Przeciwnik moze zrobic recovery po trafieniu tatami na counter stad nie wiadomo do konca czy w ogole mozna bedzie po normalnym trafieniu kontynuowac z jakimis kombosami.
- Wolniejsze
Normalne ciosy:
- Zwolniony 6hs
- Przeciwnik opada prosto na ziemie po odbiciu od sciany po j.d. Co sprawia ze wykonanie jej loopa bez uzycia paska tension jest naprawde trudne a wrecz i niemozliwe.
To tak mniej wiecej o Baiken. Źle to widze ale zobaczymy jak to bedzie w wersji ostatecznej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:35, 06 Wrz 2006 |
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
Pią 0:05, 15 Wrz 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|