Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Chipp - zmiany, taktyki, duperele gameplayowe
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Chipp Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Chipp - zmiany, taktyki, duperele gameplayowe
Autor Wiadomość
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post Chipp - zmiany, taktyki, duperele gameplayowe
Chipp to majn fejwret postac w calym GG, oprocz kazdej innej postaci do ktorej sie zabiore, na pewno bede gral i nim. Wstepnie zmiany ktore zauwazylem juz od czesci #R:
- Generalnie jest duzo szybszy niz w poprzedniej czesci, jak tylko nim zagralem przez pierwszych kilka walk nie nadazalem za postacia. Dobrze grany Chipp jest teraz topem
- Ma dodany jeden cios, a raczej jeden teleport (2,2+d), teleportujacy chippa w powietrze za plecy przeciwnika. Gdy jestesmy na niewidzialnosci naprawde mylace zagranie, ma tez frc, dzieki czemu niemal blyskawicznie nas teleportuje
- po duscie w powietrzu trafionym na stojacym przeciwniku odbija go od ziemii i wybija do juggla (gdy wejdzie na counter hit), a ponim mozna wsadzic 6+hs i leciec dalej z jugglem
- kombos 2d, qcf+s, qcf+k wchodzi i przeciwnik nie moze zrobic recovery, jak w #R, dzieki czemu chipp dostal ladna wybitke do juggla bez zuzywania romana
- shuriken jest teraz pod okreslonym komandem (qcf+k), a nie jak w #R pod tauntem, ponadto randomowo raz rzuca szybkiego shurikena, raz wolnego, krotko mowiac duzo bardziej sie to przydaje
- Nie trzeba sie juz uczyc Jump instala do jego kombinacji wybijajacej (czyli 2+hs, 2,2+hs/dust(jezeli chcemy z drugiej strony), gdyz jest on automatycznie zainstalowany
- dostal frc po beta blade (dp+s), a bb jest teaz 1 hitowy
- po overheadzie (6+k) przeciwnik moze sie odbic od sciany i wystawic dupsko na manto od juggla
To tyle slowem wstepu. Jak ktos zainteresowany, spostrzezony o czyms nowym i w ogole w temacie to pisac.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 1:45, 18 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Cytat:
- Nie trzeba sie juz uczyc Jump instala do jego kombinacji wybijajacej (czyli 2+hs, 2,2+hs/dust(jezeli chcemy z drugiej strony), gdyz jest on automatycznie zainstalowany


hmmm jestes pewien?? siedzac w treningu sprawdzalem wlasnie to i po zwyklym S, 2+HS, 22+HS Chipp opada jak kloda, zas jesli sam zainstalujesz skok wszystko dziala jak powinno. wiec ? moze ja cos robie zle ?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:31, 18 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
okej musze ci szczerze przyznac ze w grze zrobilem to tylko raz, ale odruchowo tez zrobilem z JI i wszystko wyszlo fajnie, w kazdych zmianach jakie o nim pisza mowia ze JI jest juz automatyczny, wiec musisz poprobowac. Nie mam konsoli zeby byc pewnym :/


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:13, 18 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
aha no wlasnie tez chcialem to sprawdzic, bo niektore postacie to dostaly, a Chipp bez niczego spada na dol:/ trzeba samemu wrzucac JI, ale to przeciez takie trudne nie jest, wogole ostatnio nikt ni korzysta z tej wybitki+kombo za arene, moze sie nie oplaca


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:40, 18 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
Nie oplaca sie bo malo mocy zabiera wola zakonczyc D po jkaims tam kombie krotkim
np d+D 236+S,236+K i wyskok cos tam i dust wiecej mocy i tak dlugo nie trwa


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:54, 18 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
no fakt. poza tym gracze chippa wola krotko konczyc kombosy juz p pierwszym wyskoku (robiac po 2d, qcf+s, qcf+k hs, jc, k,k,d) zeby wystawic przeciwnika na mind games'y, ktorych ma sporo.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:43, 18 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Dobra akcje odkrylem:
Po RZUCIE w polu (tj. tak, zeby nie bylo w odleglosci pol ekranu zadnej sciany) robimy
2k,s,hs 632146+hs - Jezeli przeciwnik blokuje FD-kiem to NA BANK dostaje 6 hitów. Nacialem na to MNOSTWO osob na ostatnim zlocie, wiec wchodzi spokojnie na polowe polskiej sceny w ta gre Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:32, 01 Cze 2006 Zobacz profil autora
lolo99
Początkujący


Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wodzisław Śl.

Post
Da sie cos zrobic cos ciekawego po hcf+k bez cancela? Ja uzywami Gama Break, 6+HS. Order-Sol 99dmg.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:49, 04 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Gamma Blade (w jezyku japonskim nie ma gloski "L".. pewnie dlatego tak slyszysz Wesoly)
bez cancela... wole wpakowac gamma blade a po tym kilka poke'ow (typu p,p,k,k) i po tym zrobic cos mindgamegowego, typu teleport w odpowiednie miejsce, back airdash i shuriken, zeby przeciwnika przyblokowac, albo podbieg z FD i rzutem.. roznie.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:50, 04 Cze 2006 Zobacz profil autora
lolo99
Początkujący


Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wodzisław Śl.

Post
Stosujesz shurikeny? W jakich akcjach? Ja nie moglem znalezc do nich zadnego zastosowania...
Sa skuteczne czy tylko uzywasz tak sobie zeby urozmaicic swoja gre?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 11:51, 06 Cze 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Chipp Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin