Autor |
Wiadomość |
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
teleport 22HS lub 22D frc dust w powietrzu na koniec rundy lub w odp jak kolo robi cos. tylko takie zastosowanie widzialem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:33, 03 Lip 2006 |
|
|
|
|
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] <--- -_-' czek dis aut
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:14, 06 Lip 2006 |
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Po wczorajszych i dzisiejszych lekcjach, stwierdzam, ze Chippa juz czuje, jak kupe w majtkach.
tj. Wiem juz WSZYSTKO.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:03, 28 Paź 2006 |
|
|
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
Wiesz, ale jeszcze nie umiesz ?
Bawisz się już w jump instale? Szczególnie po 22HS/D lub 236S 236K?
Możliwe że w grudniu wpadnę do Wawy (turniej TDR) to można będzie można coś tam pyknać przy okazji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:05, 29 Paź 2006 |
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Jump instala umiem juz bardzo dawno... ale nie uzywam. Po prostu to dosc felerna kombinacja, nie wchodzi na wszystkich idealnie i nie daje knockdowna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 1:11, 30 Paź 2006 |
|
|
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
No bardziej mi chodziło o to czy używasz. Bo umieć to ja też umiem od dawna. W sumie to gdy uczyłem się tego by zacząć używać w vs straciłem chęć grania chippem i go odstawiłem:P.
Myślę jednak że przyjdzie czas w którym ludzie (w PL) naucza się dobrze bronić przed 22D/HS i będziesz musiał myśleć nad wprowadzeniem tego w VS.
Co do JI po 236K to w sumie przydaje się jedynie gdy trafiasz 236S z daleka, wtedy można uskoczyć do tyłu przed 236K, w takim wypadku JI może zaskoczyć. Ale to już trochę wyższa szkoła.
O jaką kombinację po JI nie dającą KND ci chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:56, 30 Paź 2006 |
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
O normalnego teleport kombosa- s, (JI), 2HS, teleport... air combo. wyglada bardzo fajnie, ale jest niepraktyczne na dluzsza mete... jakosw ogole o tym kombosie w walce nie mysle. po buszujacym w zbozu nie oplaca sie na dobra sprawe nawet robic frc w walce- mam knock downa przeciez, a damage sie juz wcale az tak bardzo po rzucie nie powiekszy. ja juz tak duzo nie uzywam teleportow nad/ za nad przeciwnika.. ostatnio wiecej poruszam sie po ziemi, robie sie niewidzialny i uzywam gwiazdek.. nareszcie o NICZYM nie zapominam grajac... chyba ze jakies ojedyncze partie. Poza tym ostatnio bawie sie w alpha blade z powietrza- ma duzo lepszy zasieg i jest po nim combo, bo przeciwnik nie moze sie zrecoverowac.
Dobry cios. Tylko air throw trapy ciagle nie wychodza mi tak, jakbym tego chcial.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:09, 30 Paź 2006 |
|
|
Cieślak
Weteran
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
oglądałem ostatnio sporo walk cipy i nie robią tego co ty Proboszcz praktycznie nie biegają po ziemi tylko robia przesrane na maksa crossy i 50%, nie robią tego alfa coś tam i mało uzywają gwiazdek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:11, 31 Paź 2006 |
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Wiesz.. na dobra sprawe kazdy chipp gra inaczej. Ja widzialem juz rozne chippy- Różniste na maxa. np. jeden chipp uzywal ciagle crossa z teleport FRC i zaskakiwal tym strasznie przeciwnika- gral bardzo dobrze, z kolei inne chippy robia combo wybijajace i w ogole nie dobijajace do ziemii a tez graja bardzo dobrze. Inni daza tylko do knock downow, inni ciagle czychaja na air throwy... Na prawde jezeli chodzi o chippa jest to chyba najbardziej freestyle'owa postac w guilty gearze, jezeli chodzi o sposob gry. Ja gram jak gram i nie pierdziel mi tu.
A o tym, jak sie robi crossy dowiedzialem sie BARDZO niedawno... a to praktycznie wieksza czesc sukcesu grania chippem.
Gwiazdek tez nie robie duzo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:57, 01 Lis 2006 |
|
|
ostatni_tyran
Użytkownik
Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Co daje niewidzialnosc Chippa? To tylko efekt wizualny, czy np. niektore cisoy dostaja jakies klatki inv czy cos?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:03, 10 Lis 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|