Autor |
Wiadomość |
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
Fajną rzecz u Chipa jest 2369S z RC. Cipa leci po romanie jak szalony do przodu . Po tym fajnie wygląda zasadzenie z air'a kolejnej Alphy w lecącego przeciwnika, a jeszcze lepiej wygląda 623S (też z air'a) jak szybko zrobimy. Szybki shuriken za to wygląda komicznie . Takie mało pożyteczne akcje, ale efektowne .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Liberty666 dnia Czw 8:25, 08 Cze 2006, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Śro 19:28, 07 Cze 2006 |
|
|
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Rozni sie i to sporo. w #R wchodzilo alpha blade w kombosie tylko po k,s,hs AB, albo 6p,s,hs... teraz wchodzi nawet po s,hs... a nie wiem czy i po samym hs (mowie o samym hs, nie o 6hs), shurikeny rozne i pod commandem a nie tauntem, frc po teleporcie... chce to ostro wycwiczyc, po 2d qcf+s nie mozna wpakowac qcf+k i leciec tego mojego ukochanego kombosa ze slasha, jd z powietrza gdy wejdzie na countera to daje floor bounce, 6k jak wejdzie na countera to daje wall bounce...
Widzialem tez na jednym filmiku, jak kolez zrobil chippem combo, wybitke, aerial combo, ktore zakonczyl JS, wyladowal, wyskoczyl i zrobil powtorke aerial combo. Nie widzialem takiej akcji nigdy w #R.
Kurna... mam sporo nim do nauczenia... A pewnie i tak o sporej ilosci rzeczy zapomnialem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:08, 07 Cze 2006 |
|
|
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
Nikt tu tego nie pisał, może nie każdy to wie, więc piszę. Chipp w trakcie 632146HS w momencie ostatniego uderzenia (6hit) może zrobić RC (lol niby nic nowego:D) okienko jest dość spore około 5-6 klatek więc można mashować (przed i po uderzeniu nie można zrobić RC). Po tym możemy robić juggla jak po wybitce (koleś spada i nie może zrobić recowery). Mało opłacalne bo zabiera cały tenszon (Probe Tobie się przyda, bo często lubiłeś biegać z całym paskiem ).
Mam teraz trochę więcej czasu na granie, i postanowiłem poważniej się za cipe wziąć (zamiast nudnego Ky'a), jest fajnie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:11, 14 Cze 2006 |
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
W ogole sie nie oplaca robic tego RC, bo ostatni hit supera zabiera sporo, a drugi pasek rc nie ma co marnowac. Biegalem z paskiem, bo nie znalem zadnego szerszego zastosowania tensiona niz RC po alpha blade albo super, poza tym nigdy nie wchodzily mi wtedy kiedy tego chcialem FRC po teleporcie, buszujacym w zbozu i banzai... nie wspominajac juz o frc po Superze.
Jako ze supera nigdy nie porzuce (bo jest zbyt fajny zeby go nie uzywac ) postanowilem wymasterowac 2 miejsca, w ktorych jest frc. FRC pierwszego hita moze miec szerokie zastosowanie, bo laduje sie tuz przy samym przeciniku, co moze zaskoczyc, FRC W TRAKCIE (albo TUZ PRZED) 3 hit jest przydatne, wtedy gdy nie trafi sie w 1szym, ale ogolnie duzo lepszy jest 1szy. Poza tym w ogole nie stosowalem RC po qcf+sqcf+s... bo po prostu zapominalem, ale jak sie ma konsole to juz sie da to przecwiczyc.
Pozatym przecwiczyc moge nareszcie combo, na ktorym sie opierala moja gra, ktore nie wchodzi prawie na nikogo a i tak je robilem...
Ok ide se pocwiczyc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:38, 14 Cze 2006 |
|
|
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
| | W ogole sie nie oplaca robic tego RC, bo ostatni hit supera zabiera sporo |
Ale cancelując w ten sposób (w ostatnim, nie przedostatnim hicie) i tak zabierasz cały damage z tego supera więc idzie tylko o to czy mając cały tenszon wolisz zabrać 200 hp overdrivem czy 200 hp overdrivem + 40-50 hp jugglem po RC. Ale fakt, faktem te pół tenszona można wykorzystać w leprzy sposób, chociaż jeżeli wiesz że po tym superze komuś zostanie niewielki kawałek paska to imo warto o tym pomyśleć mając tenszon .
| | FRC pierwszego hita moze miec szerokie zastosowanie, bo laduje sie tuz przy samym przeciniku, co moze zaskoczyc |
Prawda, sam nad tym ostatnio posiedziałem i już miałem możliwość przetestowania tego na kimś żywym . Świetną sprawą po tym jest rzut bądź kombo zaczynające się od low'a. Koleś jeżeli się tego nie spodziewa nie ma szans zareagować na reflex (chyba) .
| | Pozatym przecwiczyc moge nareszcie combo, na ktorym sie opierala moja gra, ktore nie wchodzi prawie na nikogo a i tak je robilem... |
No też nad tym posiedziałem (komba zakończone qcf+S...qcf+K), i zauważyłem że łatwiej siedzi P, S + juggle, niż samo S + juggle. Przynajmniej ja teraz tak robie. Nie wiem czy jest coś lepszego, jakby co to napisz .
Probe napisz co dobrego można wsadzić po rzucie qcf+K z frc ?
Aha po zwykłym rzucie można wsadzić 2K, K, S, HS zabiera tyle samo co 2K, S, HS ale jest bardziej sexy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:15, 14 Cze 2006 |
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Po rzucie najbardziej sexy jest (pod siana) 2k, s, s, hs. A po rzucie frc robisz podsawowe kombo, zeby dobic przeciwnika do ziemi (co i tak zjada cos w okolicach 150 damage'a), czyli HS, jp, jk, jk, jd. po tym (szybko wykonane) mozna wsadzic rzecz jasna Gamma blade a potem juz mixupowac.
Ostatnio zwrocilem uwage na combo z rc rzy scianie, ktore zakonczone jest 2hs teleport, jp, jd RC, jd- dbrze dobija do ziei, sporo czasu na gamma blade. Japonce tego uzywaja - damage tez nie jest zly, jak jest pasek to uzywac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 7:59, 15 Cze 2006 |
|
|
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
| | combo z rc przy scianie, ktore zakonczone jest 2hs teleport, jp, jd RC, jd | Jakie combo z RC ? I czy przypadkiem po 2HS TP przed combo nie można uciec? Ja mam w treningu ustawione na 2 klatki i mi ucieka (dlatego po 2HS robie RC i combo).
edit:
Nie, jednak jest spoko, po prostu za wolno robilem .
edit2:
Wiedziałeś że można wcisnąć gamme po normalnym rzucie? Trochę szybko trzeba ją wykręcić ale razem z combem co podałeś wcześniej zbiera około 12-15dmg więcej
Problem w tym że jak za wolno wykręcisz to masz kawał paska w plecy xD.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 8:27, 15 Cze 2006 |
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
wiem ze sie da. a combo po 2hs OCZYWISCIE ze wchodzi. ja mam ustawiona pierwsza klatke recovery zawsze, zeby nie miec watpliwosci. A pod sciana oplaca sie robic 2hs, tp, jp, jd, RC, jd, bo dobija do ziemi ladnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:27, 17 Cze 2006 |
|
|
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
| | Nikt tu tego nie pisał, może nie każdy to wie, więc piszę. Chipp w trakcie 632146HS w momencie ostatniego uderzenia (6hit) |
Wracając do tego, 2 standardowe comba które zabierają po tym najwięcej (sprawdzałem na KY który ma defa 1.00) .
632146hs RC 6hs (jc) p, k, s (j) p, k ,s (j) p, k, s, 623S zabiera 249 hp.
632146hs RC 6hs (jc) p, k, k, d, gamma, 2k, s, hs zabiera 249 hp.
Sam overdrive zabiera 177 hp, czyli damage wzrasta o 72 .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:36, 18 Cze 2006 |
|
|
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
widzieliscie ten blad
[link widoczny dla zalogowanych]
tzw Chipp Knockdown Stun Glitch, na czym to polega "When Chipp does any OTG attack after his Throw, All Knockdowns from that point on Have Longer Stun"
dziala to w kolejnej walce, po tej w ktorej sie ten glitch zrobilo...dziwne (Probe to robil non stop )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:23, 24 Cze 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|