Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Chipp - zmiany, taktyki, duperele gameplayowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Chipp Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Chipp - zmiany, taktyki, duperele gameplayowe
Autor Wiadomość
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
jak ktos cie przewruci i podbiega do ciebie to wtedy mozna to zrobic lub tez zakonczyc to w kombosie


Post został pochwalony 0 razy
Wto 12:01, 06 Cze 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
shuriken nie shoryuken Mruga japonce to stosuja(mowa o udanym shu). ze rzucaja go po czym w zaleznosci czy trafi czy nie dashuja, gdy przeciwnik jest otwarty na kombo. dziala tez dobrze na zabijanie malego edka Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Wto 12:19, 06 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Ew. warto je robic zeby wymusisz blok przeciwnika (szybki shuriken)i zrobic jaks setup po dashu, zatrzymac rushdown przeciwnika, albo po jd (po zakonczeniu kombosa) robisz shuriken (TEN WOLNY) i wymuszasz na wstajacym przeciwniku blok.. i znowu leci setup.
Jak zauwazyles sa 2 wersje shirukena:
wolny leci po ostrzejszym kącie a po jego wyrzuceniu chipp wybija sie na ok. 1/3-1/2 ekranu w gore i nie moze juz nic zrobic, poki nie dotknie podlogi.
szybki shuriken leci po szerszym kącie i duzo szybciej, ponadto mozna sie po nim poruszac jak gdyby nigdy nic.
Shurikeny leca na przemian- az wolny, raz szybki. Nie ma tam zadnego elementu losowosci. Bardzo czesto uzywa sie shurikenow wyrzucajac jeden za drugim (szybki, potem wolny), zeby miec w zanadrzu caly szas tego szybkiego (czyli z wieksza iloscia zastosowan). Widywalem tez akcje po ktorych po szybkim shurikenie gracze robili air dasha i normalne combo.
Jest to naprawde dobry cios.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:57, 06 Cze 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Cytat:
Bardzo czesto uzywa sie shurikenow wyrzucajac jeden za drugim (szybki, potem wolny), zeby miec w zanadrzu caly szas tego szybkiego (czyli z wieksza iloscia zastosowan).

Byle nie robić tego na pałę. No bo po co mieć w zanadrzu tego szybkiego jeżeli po nim rzuca się wolnego (po którym nie można nic zrobić)? Błędne koło Jezyk.
No chyba że mowa o tym by rzucić szybkiego i gdy jesteśmy pewni że nic z tego nie sklecimy (np gwiazdka nie trafi), wyrzucamy wolnego.

Pro8e, na jednym z filmików ze zlotu zabijasz Bellevar'a shurikenem (1dmg). To coś co nie zdarza się za często Wesoly.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:11, 06 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Chodzi mi o to Liber, ze rzuca sie najpierw szybki, i jezeli przeciwnik jest poza zasiegiem to wtedy mozemy rzucic wolny, zeby byc przygotowanym do nastepnej akcji (bo bledne kolo nie ma sensu).
Jeszcze widuje sie na filmikach, jak japonskie cipki rzucaja shurikena wolnego tuz przy ziemi (bo od poczatku rundy zawsze pierwszy wyleci wolny- to tak samo pewne jak full komplet monetek johnego na poczatku kazdej rundy), zeby od razu miec 'naladowanego' szybkiego. Gdyby wolny shuriken mial frc to by byl wtedy lepszy od szybszego, a tak polegamy na sybkim.
PS. wiem, ale generalnie jak patrze na moje walki to nie jestem w ogole z nich zadowolony, nie robilem tego, co zrobilbym w tych sytuacjach w tym momencie, malo uzywalem samych shurikenow np, czy crossupow, czy chociazby wykorzystywanie samego faktu posiadania 3 skokow... Bedzie lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:12, 06 Cze 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Cytat:
wiem, ale generalnie jak patrze na moje walki to nie jestem w ogole z nich zadowolony

Standard (same here), szczególnie gdy w między czasie oglądnęło się kilka japońskich cipków, plus zdobyło się po zlocie kolejny pakiet wiedzy i doświadczenia Wesoly.
Mówisz że teraz nie jesteś z nich zadowolony? Poczekaj jak oglądniesz te walki za 5 miesięcy lub dalej Wesoly.
Ale pocieszę cie :goodman: . Kumpel który też pogrywa Chipem mówi że bardzo dobrze nim grasz/masz wyebanego Chipa. Tak mówi Wesoly.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:30, 06 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Jutro wpada Koji do warszawki, To bedzie swiezutka dawka walk pt. Chipp vs. Chipp.
Nie wiem jak Koji smiga cipencją, ale walki powinny byc dobre, tym bardziej ze nie mam zamiaru juz tak kaszanic.
Milo slyszec slowa otuchy. Wesoly
Co do japonczykow, robia oni kilka akcji, ktore sa dla mnie niezrozumiale jeszcze, np. Przeciwnik ma malo zycia, oni zaczynaja robic kombo i koncza je za chwile zwyklym jd, zamiast pociagnac i zrobic 2 razy jump cancel, ktorym na bank by go wykonczyli...
Nie kminie tych akcji. Wiem ze chca sie wystawiac na setupy i w ogole, ale np. po 6HS tez mogliby wpakowac overdrive'a za pol tensiona, a oni robia alpha blade RC i albo 6hs jk, jk, jd albo s,2hs , Jump install combo... obie te opcje zabieraja jakies 60-70 zycia mniej niz proste wpakowanie overdrive'a (a opcja z jump instalem to juz w ogole sie nie oplaca przeciez).... A pol paska i tak idzie... wiec japonce sa dla mnie wciaz zagadka w niektorych sprawach. WIec musze przejsc na wyzsze stadium grania w GG zeby zrozumiec tych dziwolagow, bo np. Joe Higashi tez odwala takie akcje, ktore ja bym pociagnal za 1/4 paska zycia wiecej damage'owo :-/


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:17, 06 Cze 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
hmmm moze np robiac kombo z triple-jumpem moze dac mu mozliwosc recovery, a tak woli wbic go w ziemie j.D i kazac mu zgadywac

dzis mialem okazje poznac Koji'ego i zagrac z jego Chippem. gra nim bardzo fajnie, strasznie ciezko go trafic ze wzgledu na jego szybkosc. ogolnie prawie wogole nie uzywa 236+k po sushi Mruga konczy komba 2+D i gamma jak to widac w walkach, a nie wybija przeciwnika na air combo. wiec Probe zobaczysz jak powinno sie grac Chippem


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:47, 06 Cze 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Tłumaczymy się Wesoly. No czekam na walki bo na pewno będzie na co popatrzeć Wesoly.

Co do Japańców to oni grają dla stylu, nie zobaczysz raczej u nich mocno zbierających dmg, prostych kombinacji. Albo ich to nie bawi, albo po prostu mają już to we krwi. Mam trochę podobnie grając w T5 Xio, lubię bawić się przeciwnikiem i grać stylowo a co za tym idzie w wielu przypadkach nie dokańczać juggli mogących wykończyć przeciwnika.
Można to potraktować za część mind game'a, przeciwnik może spostrzec że nie uważasz go za poważnego przeciwnika. Może to olać, ale może być również tym faktem mało zadowolony jako że w pewien sposób jedziesz mu po ambicji Wesoly.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:28, 07 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
wlasnie NIE. japonce lubia o co jest proste i skuteczne. Dlatego graja w sf3 kenem i chun, ktorzy praktycznie sepia na 2mkxxsa3. Dlatego ich nie kminie do konca, zobaczymy w czwartek, bedzie sie dobrze gralo mam nadzieje... i chcialbym sie wreszciedo jakeijs konsoli dorwac :/


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:43, 07 Cze 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Chipp Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin