Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Chipp Zanuff - Historia

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Chipp Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Chipp Zanuff - Historia
Autor Wiadomość
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post Chipp Zanuff - Historia


Chipp Zanuff
Wzrost: 183 cm
Waga: 67 kg
Grupa krwi: B
Urodziny: 9 luty
Narodowość: nalega, aby był uważany za japończyka (naprawde jest amerykaninem)
Kolor oczu: czerwony
Kolor włosów: biały

Chipp w przeszłości był dilerem i narkomanem. Przystapił do turnieju, aby zemścić się na mafii odpowiedzialnej za śmierć jego mistrza zwanego Tsuyoshi, który wyciągnął go z nałogu i nauczył go drogi Ninja. Jednak podczas walk Chipp stwierdził, że brakuje mu jeszcze większogo oddania dla drogi, którą zdecydował podążyć, więc wrócił do domu i rozpoczął jeszcze cięższy trening.


Guilty Gear: The Missing Link


Guilty Gear X: By Your Side


Guilty Gear XX: The Midnight Carnival



Chipp jest jednym z trzech amerykanów występujących w grze, poza Sol'em i Johnny'm. Podczas walki używa on ostrza zamocowanego do jego łokcia. Jest także jedna z kilku postaci, która podczas walki używa mocy Ki, wiedzę na jej temat otrzymał od swojego mistrza.

Gameplay
Chipp jest najszybszą postacią w grze, posiada także możliwość wykonania triple jump ( potrójnego skoku). Jego ciosy też są szybkie co dobrze współgra ze stun'em, który nakładają na przeciwnika. Dzięki swojej szybkości ciężko jest go efektywnie utrzymać w rogu. Jego głównym minusem jest słaby defence, a takżę po części wspomniana szybkość, przez którą czasami możemy nietrafić danym ciosem. Słaby defence jest efektem wyrównania mocy tej postaci jaką daje mu ogromna szybkość. Dlatego najlepiej grać nim technika uderz-uciekaj, używając szybkości, aby skracać dystans, zadać serie ciosów, a następnie oddalićsię poza zasięg ciosów przeciwnika. Znakomicie nadaje się do tego jego zdolność teleportacji, która powinna być podstawą jego gry.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 1:37, 12 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Chipp Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin