Autor |
Wiadomość |
Fuji
GUILTY GEAR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
Cos dla noobow |
|
Tu prosze zadawac rozne pytania na temat tej gry jak co zrobic itp
Wiec ja pytam odrazu niech ktos wkleji jakiegos Faqa bo chyba jest do tej gry jak i do kazdej? i niech cos wytlumaczy bo juz cos Ukyo pisal jakies cancele(jak to sie robi) itp wiecie generalnie o co mi chodzi :yawinkle:
btw:zasysam ta gierke moze sobie pogram dluzej nawet bo kiedys pykalem na DC
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:53, 11 Maj 2006 |
|
|
|
|
Ukyo_Tachibana
Endless Sorrow
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Roll Cancel to cos jak BDC Slayera Cancelujesz Rolla ktory daje ci nietykalnosc ( mozna tylko cie rzucic ) w Cios specjalny z Wlasciwoscia Rolla czyli Nietykalnoscia problem polega na tym ze na Padzie to jest najtrudniejsza rzecz jaka moza chyba w Bijatykach 2D robic ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:18, 11 Maj 2006 |
|
|
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
dla przykladu jak mnie poinstruowal Zero
chcac zrobic RC w
np. qcf+hp
wpisujesz
d+roll,df,f+p
albo b 2 sek f+p
wpisujesz
b 2 sec, roll, f+p
caly problem w tym, ze trzeba to zrobic w 2-3 klatce animacji Roll'a tak, zeby wogole go nie bylo widac, a pojawial sie tylko dzwiek jaki postac wydaje podczas Roll'a :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:42, 11 Maj 2006 |
|
|
Cieślak
Weteran
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
ja poprosze cos do Terry, Rock i Kyo wiem ze to Low'y same ale ch.u.j. gram nimi
jak zobaczylem postac Cammy to nie moglem wiec poprosze o walki(link do stronki) i nie wiem ale czy sa CM ????? do tego
i najlepiej niech ktos mi powie ktore sa najlepsze te "tension" co wybiera sie przed walka i chyba to wszystko.
K.U.R.W.A. ALE SIE NAPALILEM NA TO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:43, 11 Maj 2006 |
|
|
Slide
ADMIN
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
Żeby nie było bałaganu prosiłbym tutaj zamieszczać pytania związane z mechaniką gry.
Cieślak o Rocku jest temat spojrzyj tam, może coś przydatnego znajdziesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:46, 11 Maj 2006 |
|
|
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
| | ja poprosze cos do Terry, Rock i Kyo wiem ze to Low'y same ale ch.u.j. gram nimi
jak zobaczylem postac Cammy to nie moglem wiec poprosze o walki(link do stronki) i nie wiem ale czy sa CM ????? do tego
i najlepiej niech ktos mi powie ktore sa najlepsze te "tension" co wybiera sie przed walka i chyba to wszystko.
K.U.R.W.A. ALE SIE NAPALILEM NA TO |
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: naprawde :rofl:
wiec jest 6 rodzajow groove (to tension ) S,N,K,C,A,N, kazdy ma swoje wady i zalety oraz cechy szczegolne, ktorych maga nie miec inne groove'y. troche tego jest btw dobre faq sa na gamefaqs, bo watpie ze jest taki faq po polsku. walki masz w odpowiednim topicu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:50, 11 Maj 2006 |
|
|
Fuji
GUILTY GEAR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
pytanie do specow
cyz w tej grze sa jakies kilku hitowe kombosy?? bo jak nie to sobie odpuszcze ta gre
odpowiadac mi tu szybko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:11, 11 Maj 2006 |
|
|
3s Zer0
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Sluchajcie panowie nie chcac sie chwalic ja mam wszystkie comba do wszystkich postaci gdzies na plytkach:supz: jak bedzie mi sie chcialo to wrzuce bo dzis i tak sie juz natrudzilem wybierajac moim zdaniem co ciekawsze fajty ze swojej kolekcji.
Jezeli chcecie koniecznie obadac systemu gry tego faqa to macie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale szczerze mowiac podczas grania obczaicie wszystko sami praktycznie tak jak ja.
Dla noobow polecam groove C lub N, inne sa dla bardziej zaawansowanych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:14, 11 Maj 2006 |
|
|
Pro8e
MODERATOR
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Zbychu- tutaj kombosy Wielohitowe to sa takie, jak np.
jump HK, lp,lp,mk xx super
(w np. C groovie jest mozliwosc cancellowania SA na 2 poziomie), wtedy mozesz po tym wladowac jeszcze np. shoryuken
Ale jezeli chcesz wielohitowe kombosy, to zapraszam do wielkiej rodziny A-groove'a (Ja i Zero na tym gramy) - jak odpalasz to taki Genei-Jin Yuna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:03, 11 Maj 2006 |
|
|
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
"cyz w tej grze sa jakies kilku hitowe kombosy??"
ostre pytanie to nie international karate
btw Zero link nie dziala
co dostajemy wybierajac dany groove:
A groove:
Dash
Counter attack
Rolling
Safe Fall
system custom combo z serii alpha
C groove:
Dash
Roll
blokowanie w powietrzu
Counter attack
Tactical recovery
system z serii alpha, 3lvl paska superow, mozemy zrobic lvl2 supera po czym cancel w lvl 1 supera
P - Groove
Dash
niski skok
Tactical recovery
system parowania z Sf3rd
S - Groove
bieganie
unik
niski skok
Counter attack
Tactical recovery
system z KOF, trzymajac HK+HP mozna ladowac pasek, a kiedy mamy malo zycia mozemy odpalac nieskonczenie wiele superow
N - Groove
bieganie
Roll
niski skok
Counter movement
Counter attack
Safe Fall
cos ala advanced mode z KOF98
K - Groove
bieganie
Small jump
Safe Fall
system ala samurai showdown, mamy mozliwosc wykonywanie just defend (cos ala instant block z GG), pasek laduje sie jak robimy JD albo dostajemy w maske, jak pasek sie napelnie wchodzimy w tzw ragemode i dostajemy +40% wiecej obrazen i mozliwosc odpalenia lvl 3 supera
jak cos napisalem zle prosze poprawic
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:42, 11 Maj 2006 |
|
|
|