Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Capcom vs. SNK 2 - dyskusja ogólna
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Capcom vs. SNK 2 Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Capcom vs. SNK 2 - dyskusja ogólna
Autor Wiadomość
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post Capcom vs. SNK 2 - dyskusja ogólna
Hehe ile potrzeba żeby rozkręcić to subforum Jezyk jedna informacja, że będzie turniej i już zainteresowanie wzrasta Wesoly tutaj rozmawiamy ogólnie o grze Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:54, 11 Maj 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
sciaglem gierke pogralem i jakis nie smak jest na poczatku moze to sie zmieni?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:10, 11 Maj 2006 Zobacz profil autora
3s Zer0
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Ja tobie sie nie dziwie ze jest niesmak jak grales wczesniej tylko w gg i sf3.
Tam cancelowanie jest trudniejsze, w ogole toporniejsze. Trzeba sie przyzwyczaic do sposobu grania, motywy i motywikow.
Ale jak sie wciagniesz to nie pozalujesz bo ta moze dac tyle samo radochy co inne 2d pod warunkiem ze dasz mu szanse.
I tak chyba wolisz bardziej cvs2 niz tekkena Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:22, 11 Maj 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
gierka ma lepsza grafe niz sf3rd jezeli chodzi o tla i efekty ciosow, ale za to animacja kuleje ale mozna sie przyzwyczaic, gra jest fajna, mam nadzieje, ze troche osob na revo w niej wystartuje Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:46, 11 Maj 2006 Zobacz profil autora
Cieślak
Weteran


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

Post
dawaj znawcy CvS2
widzialem jedna walke i gosciu w pewnym monencie zrobil cos takiego jak berserk Wesoly i najebal 20 hit w combo co to jest i jak to sie robi WesolyWesoly


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:20, 12 Maj 2006 Zobacz profil autora
Hamtaro
JeetKuneDo <b><font color=white>JeetKuneDo</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puck nad wodą z Jeet Kune Do dojo

Post
Napewno Łukasz widziałeś walkię kiedy ten koleś miał A-groove i wtedy można takie miksy odpalać. To coś na zasadzie V-ism w SFA3 bo stąd własnie zaczerpnięto ten "niebieski pasek". Można było tam robić akcje typu infinite combo ale w CvS2 to juz sie zmieniło ale i tak ten groove rządzi. Chyba jednym z pierwszych którzy odkryli potęgę tego groova był Justin Wong, ale mogę sie mylić. Dalej niech sie wypowiedzą koledzy ze stolicy bo oni najwięcej grają własnie w A-groove więc ich pomoc będzie niezbędna.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:46, 12 Maj 2006 Zobacz profil autora
3s Zer0
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Justin Wong nie byl odkrywca A groova. Jezeli juz, to mozna to przepisac Basowi ktory zapoczatkowal mode na A-Bison/Blanka/Sakura. Wlasnie to on wymyslil tez wiekszosci custom combosow ktore sa do dzis powtarzane przez wszystkich graczach cvs2 na calym swiecie:)


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:00, 12 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
to wlasnie bas byl beta testerem tej gry i jako ze gral on teamem C-Sagat, Blanka, Cammy oraz A-Bison,Blanka Sakura zatwierdzil on ze te postacie sa dobre i nie trzeba ich zmieniac, no to teraz mamy Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:16, 12 Maj 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
co to jest za pasek co wybieram go w practicie jak juz wybiore postac jest takie cos jka R1.R2.R3.R4 co to robi??????????


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:02, 12 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
To jest Poziom Ratio twojej postaci. Domyslnie jest 2. Jest on po to zebys mogl sie dowiedziec np. ile jakies kombo postaci na poziomie 2 zabiera postaci z poziomu 1 itd.
Jak pisano wczesniej W teamie jest 3 zawodnikow max i 4 ptk. Ratio do rozdzielenia.
Ktos kiedys sprytnie zauwazyl, ze mozna by grac Sagatem na ratio 4 i nie ma ch.. we wsi, ale jednak obliczono ze najbardziej sie oplaca grac zawsze 3 zawodnikami.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:43, 12 Maj 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Capcom vs. SNK 2 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin