Autor |
Wiadomość |
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
dlatego wiec radze poczekac do faq tam wszystko opisze; ) (na razie na sticku mam problemy z frc rensena-_-', a cwiczyc mi sie nei chce, bo na slasha czekam, tam podobno zmienili okienko frc).
wiec po kolei, jezeli przeciwnik po 1 AB robi recovery znaczy, ze zle zrobiles tzn moze nie zle, ale za pozno wyszed ci AB, musisz zrobic go od razu po oderwaniu sie od ziemi i trafic przeciwnika wmiare nisko, co pozwoli ci spasc wczesniej i uniknac recovery oppa (zastanawiam sie i chyba tutaj sie nei zrozumielismy, zle cos przeczytalem, ale kit napisalem ).
chyba nie qcb tylko hcb+HS jezeli chodzi ci o ten kolowrotek co spada zza ekranu chyba o to ci chodzi, ale wtedy jest sie przy przeciwniku wiec po co dash? wyskakujesz i w powietrzu robisz K, HS, D AB
co do tego CM, to wlasnie dlatego nie lubie ich ogladac -_-' bo to jest robione na pokaz i niektore rzeczy wogole sie nie przydaja, niestety. niektore komba to zwykle wariacje podstawowych kombosow z dodaniem RC/FRC to akurat sie przydaje czasem jak mam zbedny tension, inne niestety sa nieprzydatne, bo albo wymagaja 100% tension, albo autor robi je na nieskonczonym tension co do tych 8 AB na Dizzy to jezeli zauwazysz pewien szczegol dzieki czemu to sie udalo tez stwierdzisz, ze to jest nieprzydatne. spojrz, ze Guard Meter jest ustawiony na maksimum (zwieksza to obrazenia i chyba ciosy wchodza na countera, ale co do tego drugiego to nie jestem pewien) i tylko dlatego to wyszlo chyba, bo inaczej sobie tego nie wyobrazam, wejdz w trening ustaw ten pasek na maksa i zobacz czy ci wyjdzie niewarto sobie takimi kombosami glowy zawracac, lepiej opanowac podstawy, chociaz niektore komba (te normalniejsze) mozna wlozyc do swojej gry, ale tylko wtedy jak mamy tension, ktory lepiej niestety zuzyc na frc rensena lub pod koniec na RC AB, aby dobic przeciwnika. uffff wiecej nie pisze takich monologow, dostane slasha to skminie faq 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:27, 11 Kwi 2006 |
|
 |
|
 |
Checht
Początkujący
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzina okolice
|
|
|
|
No nie ktore daja rade tylko po co je robic skoro 2FRC wystarcza na 200 DMG ale popisac sie czasami mozna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:35, 11 Kwi 2006 |
|
 |
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
wlasnie 200 dmg w zupelnosci wystarcza co to robi z Chippem to ........ przewaznie sie stosuje taki w granicach 100-150 dmg te mozna zrobic czasami aby zaskoczyc oppa 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:47, 11 Kwi 2006 |
|
 |
Checht
Początkujący
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzina okolice
|
|
|
|
Epic wkleilbys ta liste ile AB wchodzi na kazda postac i jak nim startowac z ziemi, bo tylko tydzien mi zostal zeby sie tego nauczyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:55, 23 Kwi 2006 |
|
 |
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
problem w tym, ze to co siedzialo w #R nie siedzi w / i jest kupa, ale kolesie opracowali juz troche nowych rzeczy, sa slabsze ale zawsze....:
Normal weight charas (1,00)
tested against Sol.. (1,00 Damage Multiplier, 1,00 Weight Index)
w rogu:
Throw, 6K, TK Bomber, S(c), TK Bomber, K, S(c), TK Bomber (139 dmg / grounds)
Trudne do zrobienia, trzeba trafic 6K najwczesniej jak to mozliwe.
K, S(c), 2D, rensen [FRC], S(c), TK Bomber, K, S(c), TK Bomber (164 dmg / grounds)
tutaj duzo sie nie zmienilo
teraz cos o nowym ciosie:
41236S* [FRC], K, S(c), TK Bomber, K, S(c), TK Bomber (178 dmg / grounds)
poczatke zrobic najnizej jak sie da, calosc najlepiej robic jako okizeme, biegniesz na przeciwnika jak wstaje i w ostatnim momencie, gdy chce cie zlapac na rzut wyskakujesz.
na srodku planszy:
K, S(c), 2D, rensen [FRC], run up, S(c), JC, j. K, DJC, j.H, J. D, Bomber
K, S(c), 2D, rensen [FRC], run up, S(c), SJC, j.S, j.HS, j. D, bomber
Throw, run up, K, 2S, TK Bomber
light charas (1,05)
testowane na I-No and Millia
Throw, 6k, [S(c), TK Bomber] x2, K, S(c), TK Bomber
rensen [FRC], run up S(c), [TK Bomber] x 2, K, S(c), TK Bomber
po rzucie na srodku planszy mozna zrobic tylko Rensena
reszta jak u Standard Weight
very light chars (1,15)
testowane na bridget Bridget
w rogu:
rensen [FRC], S(c), TK Bomber x 3
throw, 6K, TK Bomber, S(c), [TK Bomber] x 3
sa tez inne sposoby jak np:
Throw, 6K, TK bomber, K, S(c), TK Bomber, K, S(c), TK Bomber
lub
TK kokku [FRC], K, S(c), TK Bomber, K, S(c), TK Bomber, S(c), TK Bomber
Ogolnie duzo zmienili i gra sie inaczej niz w #R....moim zdaniem oslabili go, ale to tylko moja opinia :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:43, 23 Kwi 2006 |
|
 |
Fuji
GUILTY GEAR

Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
Moze cos odkryja nim ze bedzie lepszy ogolnie inazcej sie gra w Slashu niz w #R
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:55, 23 Kwi 2006 |
|
 |
Checht
Początkujący
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzina okolice
|
|
|
|
Z tego co widzialem na tutorialu Axla ze / to akcje z powietrza daja rade Sobie bede musial na sparach przed turniejem przyswoic to i owo. Btw okienka FRC sa bardzo zmienione czy zostaly takie same? Troche mnie to razi bo woguile niemoge zrobic K, S(c), TK Bomber jako zakonczenia loppa Szkoda ze sobie niemoge pocwiczyc FRC po reversalu, bo juz mi sie morda cieszy na ta akcje.
Rensen to jest 2HS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:58, 23 Kwi 2006 |
|
 |
Fuji
GUILTY GEAR

Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
Epic mi mowil ze okienka FRC zostaly zmienione na lepsze prawdopodobnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:10, 23 Kwi 2006 |
|
 |
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
nom ale to chyba jedyne jej zastosowanie :/ no chyba jeszcze jak robisz air kombo i przeciwnik odleci poza zasieg bombera
okienka sie zmienily troszke pozniej sie je robi, ale odziwo dla mnie latwiej tzn czesciej mi wychdzi
odziwo nikt nie uzywa (przynajmniej nie widzialem jeszcze) rfc po contrach, zreszta jedyna kontra, ktora inni robia jest dp+P, gdyz jest najlepsza ze wszystkich, inne jakos sa pomijane.
Rensen to [4] 2 sek 6+S podstawa Axl'a
Fuji to nie chodzi o wymyslanie, ale o to jak Axl dostal po dupie:
- bomber ma wieksze recovery przez co trudniej spasc przez przeciwnikiem, poza tym zadaje mniej obrazen:/
- rzut odrzuca dalej przez co prawie nie ma kontunuacji
- kontry zadaja mniej damage
- ma slaby defence
- loop'y utrudnili dzieki temu maksymalnie
- jego dash jest wolniejszy
dlatego nie gram nim na powaznie, raczej dla relaksiku pomiedzy gl. postaciami 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:15, 23 Kwi 2006 |
|
 |
Checht
Początkujący
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzina okolice
|
|
|
|
Koleja rzecz do szybkiego obczjenia na sparingach No teraz to mnie dobiles totalnie, po jaka cholere pilowalem loopy skoro nie wchodza, powiedz mi tylko czy po 2HS FRC mozna dalej ciagnac combo jak nie to sie juz calkiem przenosze na Zappe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:15, 23 Kwi 2006 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|